Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg reiser til utlandet fredag neste uke, og til min store fortvilelse fant jeg akkurat ut at bankkortet mitt går ut i september. Jeg har nå bestilt et nytt gjennom nettbanken. Hvor lang tid tar det sånn ca før jeg får den?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Det pleier å ta ca 1 uke. Er du heldig så får du det innen du reiser.

Skal du bo i utlandet for en periode eller skal du bare på ferie? Er det bare ferie burde det vel gå greit siden kortet er gyldig hele september.

Skrevet

Jeg reiser i forbindelse med delstudier... så jeg skal være der et semester. Hvis jeg ikke får den innen torsdag så må noen sende meg den i posten. Hvorfor dukker det alltid opp sånne småproblemer når man skal reise og man har dårlig tid... arghhh :sur::frustrert: Blir så stresse av sånt!

Gjest Sesselja
Skrevet

Stress ned. Det ordner seg sikkert. :)

Jeg bestilte nytt kort til mannen gjennom Skandiabanken nå i sommer. Bestilte på en fredag og fikk det tirsdagen etter.

--

Hverdagen som frilansjournalist: http://frilansliv.blogspot.com/

Skrevet
Hei!

Jeg reiser til utlandet fredag neste uke, og til min store fortvilelse fant jeg akkurat ut at bankkortet mitt går ut i september. Jeg har nå bestilt et nytt gjennom nettbanken. Hvor lang tid tar det sånn ca før jeg får den?

På forhånd takk!

Vanligvis sender de jo ut nytt kort 3 mnd før det neste går ut.. men kanskje det bare er min bank :)

Skrevet
Vanligvis sender de jo ut nytt kort 3 mnd før det neste går ut.. men kanskje det bare er min bank :)

Det er det de sa i banken også når jeg var der... de pleier å sende et nytt kort i god før det går ut. Jeg fikk koden i et brev i dag, så da håper jeg at jeg vil få det nye bankkortet snart også.

Skrevet
Det er det de sa i banken også når jeg var der... de pleier å sende et nytt kort i god før det går ut. Jeg fikk koden i et brev i dag, så da håper jeg at jeg vil få det nye bankkortet snart også.

Kortet ligger en eller to dager etter i posten, så på mandag eller tirsdag er det nok på plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...