Gjest N Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hei! Jeg reiser til utlandet fredag neste uke, og til min store fortvilelse fant jeg akkurat ut at bankkortet mitt går ut i september. Jeg har nå bestilt et nytt gjennom nettbanken. Hvor lang tid tar det sånn ca før jeg får den? På forhånd takk!
Gjest Madeline Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det pleier å ta ca 1 uke. Er du heldig så får du det innen du reiser. Skal du bo i utlandet for en periode eller skal du bare på ferie? Er det bare ferie burde det vel gå greit siden kortet er gyldig hele september.
Gjest N Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg reiser i forbindelse med delstudier... så jeg skal være der et semester. Hvis jeg ikke får den innen torsdag så må noen sende meg den i posten. Hvorfor dukker det alltid opp sånne småproblemer når man skal reise og man har dårlig tid... arghhh Blir så stresse av sånt!
Gjest Sesselja Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Stress ned. Det ordner seg sikkert. Jeg bestilte nytt kort til mannen gjennom Skandiabanken nå i sommer. Bestilte på en fredag og fikk det tirsdagen etter. -- Hverdagen som frilansjournalist: http://frilansliv.blogspot.com/
caso Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hei! Jeg reiser til utlandet fredag neste uke, og til min store fortvilelse fant jeg akkurat ut at bankkortet mitt går ut i september. Jeg har nå bestilt et nytt gjennom nettbanken. Hvor lang tid tar det sånn ca før jeg får den? På forhånd takk! Vanligvis sender de jo ut nytt kort 3 mnd før det neste går ut.. men kanskje det bare er min bank
Gjest N Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Vanligvis sender de jo ut nytt kort 3 mnd før det neste går ut.. men kanskje det bare er min bank Det er det de sa i banken også når jeg var der... de pleier å sende et nytt kort i god før det går ut. Jeg fikk koden i et brev i dag, så da håper jeg at jeg vil få det nye bankkortet snart også.
caso Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Det er det de sa i banken også når jeg var der... de pleier å sende et nytt kort i god før det går ut. Jeg fikk koden i et brev i dag, så da håper jeg at jeg vil få det nye bankkortet snart også. Kortet ligger en eller to dager etter i posten, så på mandag eller tirsdag er det nok på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå