Gjest Donna Skrevet 22. mars 2003 #1 Skrevet 22. mars 2003 Huff .....i høst ble jeg oppringt av en selger fra Mr Music ....og var dum nok til å ta imot en cd ...det var bare å ringe et nummer hvis jeg ikke ville mer ......så begynte cd-ene å ramle inn. Først gøy - men så ble jeg mer og mer lei - for musikken var jeg lei av da den endelig kom ...var spillt så ofte på radio ..og mye av det likte jeg heller ikke ...så fikk jeg lyst å melde meg ut ......ble dyrt også i lengden .....Finner ikke ut hvor det nummeret stod heller .... Nå kom det en i forrige uke - og jeg tenkte på å levere den på posten i retur ..men så passet det aldri med tidene ..og det ble til at jeg åpnet den - og angret jo ..for sukk .....kjedelig musikk ... Men NÅ vil jeg ikke mer !!! Jeg vil melde meg ut ..Men hvordan? Finner ikke noe om det i pakkene ......bare mye reklame ...og så rekningen da ..... Hvordan kan jeg melde meg ut fra Mr Music??? Håper noen vet det - jeg er desperat !!! :o
Gjest Starya Skrevet 22. mars 2003 #2 Skrevet 22. mars 2003 På regninga du får står det en adresse. Ikke nødvendigvis den samme som står på selve giroen (den gule delen). Send dem et brev der du sier du vil melde deg ut. Oppgi medlemsnummeret ditt. Voila..
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2003 #3 Skrevet 22. mars 2003 Det samme skjedde med meg for noen år siden. Faktisk var det sambo som fikk opprettet et abbonement i MITT navn. Det var forsåvidt greit, men litt dårlig av Mr Music synes jeg. Vi skrev brev.. mange brev og ville si opp, men CD-ene kom. Vi sluttet så å betale regningen, men det hjalp heller ikke (bare purringer og inkassovarsel som vi måtte betale). Til slutt fant vi et telefonnummer. Kom til en telefonsvarer hver eneste gang og la til slutt igjen masse strenge beskjeder der. DA sluttet de! Sleipinger!!
Gjest Starya Skrevet 22. mars 2003 #4 Skrevet 22. mars 2003 Var også medlem der, men så vidt jeg kan huske gikk det greit å melde meg ut. Skjønt, jeg mener å huske å ha mottatt en CD etter at jeg sendte utmelding. Den sendte jeg i retur med et brev der jeg konstaterte at alle fremsidige tilsendelser ville bli returnert uåpnet. Dette var på den tide det gikk an uten å betale returporto...
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #5 Skrevet 22. mars 2003 Vi fikk også samme telefon og tok tilbudet, bare ringte og meldte oss ut vi.... (svenskt nummer)
Gjest Donna Skrevet 22. mars 2003 #6 Skrevet 22. mars 2003 Er det ikke vanskelig å ringe til svensk telefon? :oops: ....og forstår de hva jeg sier tro? ..... :o
Gjest Starya Skrevet 22. mars 2003 #7 Skrevet 22. mars 2003 Jovisst forstår de deg.. Vi har nå svenske programledere på radio'n, forstår vi de, så må det jo være håp...
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #8 Skrevet 22. mars 2003 Er det ikke vanskelig å ringe til svensk telefon? :oops: ....og forstår de hva jeg sier tro? ..... :o No problemo
Milo Minderbinder Skrevet 22. mars 2003 #9 Skrevet 22. mars 2003 Uffda.... kanskje det går an å true med å sladre til Mrs. Music?? Milo
Gjest Donna Skrevet 23. mars 2003 #10 Skrevet 23. mars 2003 hehe ...lurer på hva fruen hadde sagt da ja ... Huff ..det virker som om det er om å gjøre å gjøre det vanskeligst mulig å melde seg ut ... :o Skal sende et brev ..så får vi se ..sukk ....ellers kommer jeg bare til å returnere de ......cd'ene altså ....
Catzy Skrevet 23. mars 2003 #11 Skrevet 23. mars 2003 Hehe, det minner om en Pondus-stripe. Pondus og Jokke er ute og fisker, og Pondus insisterer på å få med seg alle fiskeinnvollene når de renser fisken. Neste rute er fra tilsvarende Mr. Music sitt hovedkontor, der de ler godt av alle som prøver å melde seg ut. Så kommer det en pakke... I pakken er all fiskesloen, og med et brev der det står "Her kommer det fiskeinvoller. Jeg vil komme til å sende dere fiskeinnvoller i posten hver gang jeg får en ny cd fra deres klubb, som jeg har meldt meg ut av 5 ganger allerede!"... Kanskje ikke helt eksempel til etterfølgelse, men det er en veldig morsom stripe. Det er nok bedre å prøve å både ringe og å sende brev. Send gjerne brev med kopi til Forbrukerrådet eller tilsvarende, og gjør det klart at dere drar inn offentlige myndigheter i den utmeldelsessaken. Catzy
Loolaa Skrevet 24. mars 2003 #12 Skrevet 24. mars 2003 Ringte et svensk nummer for å melde meg ut, det gikk greit. loolaa
Livets datter Skrevet 24. mars 2003 #13 Skrevet 24. mars 2003 For ca et halvt år siden, ringte en representant for Mr Music til meg og sa at de holdt på med å sende ut gratis cd'r som en "reklame-kampanje". Jeg sa at det ikke var aktuelt for meg å bli medlem. Mannen jeg snakket med fortalte meg at de kun ville sende meg en gratis cd, og at jeg ikke automatisk ble medlem av den grunn. Dette var bare ment som en lokke-cd. Jeg sa at jeg var meget skeptisk til dette, at jeg hadde vært med i en slik klubb før, og at jeg ikke var interessert i å havne i den "avbestille månedens-cd-situasjonen igjen. Omtrent 10 ganger lovet han meg at dette ikke skulle skje. Cd'n var bare en gave, og hvis jeg skulle ønske å bli medlem, var det bare å ta kontakt. En uke etter, fikk jeg et brev i posten: "Velkommen som MEDLEM i Mr. Music. Din gratis cd er på vei til deg. Hver måned vil du få tilsendt månedens cd. Hvis du ikke vil ha denne, må du avbestille...." Jeg ble så sint at jeg holdt på å sprekke. Ringte et svensk nummer for å melde meg ut' date=' det gikk greit.[/quote'] Jeg sendte en meget krass faks til dette kontoret i Sverige. Jeg hørte heldigvis aldri noe mer, og har ikke mottatt noen cd i posten. DE ER UTROLIG SLEIPE. FÅR NYE MEDLEMMER V. DIREKTE LØGN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå