høst Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Vi har planlagt å ha dette verset/diktet med i invitasjonene: "Jeg gifter meg med min beste venn ......." Svigermor reagerer imidlertid på dette, da hun mener at det ikke går ann å skrive "jeg" når det er "vi". Har dere noen synspunkter? Jeg for min del ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Enig med deg!! Ser ikke problemet her. Bruk diktet om dere ønsker det! Budskapet er da klart nok selv om en ikke bruker pronomenet "vi"! LItt søkt, spør du meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Hei ! Hvem har skrevet dette diktet ?? Jeg er interessert !! Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 2. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 2. april 2002 Aner ikke hvem som har skrevet det. Jeg fant det etter tips her inne, men jeg har gjort det litt om så vårt er slik: Jeg gifter meg med min aller beste venn, Diktet er slettet pga Kopinor rettigheter - moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-02 17:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Hei! Så at diktet ikke kunne vises her så jeg tenkte som så. De som trykker bryllupsinvitasjoner osv...tror de heter bryllupsbutikken eller noe. I brosjyren deres står det diktet på en invitasjon...hvis det er det samme dere tenker på som meg. Jeg skal oxo bruke det. Skriver for hånd..tar tid..men det blr koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå