Gjest Frysepulver Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 (endret) Eller linker til nettsteder som kan fortelle litt om taler? Har litt dårlig tid... Har en begynnelse, men kun kvelden i kveld igjen til å skrive den på... Evt. noen som vil maile/sende en tale de har skrevet på PM? Endret 16. august 2007 av Frysepulver
FrøkenEnnå Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Er det din tale til brudgommen? Da er vi i samme situasjon !
Gjest Frysepulver Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Er det din tale til brudgommen? Da er vi i samme situasjon ! til bruden, jeg er forlover... Har vel kommet et stykke på vei nå, men kjente henne ikke som barn, så har mitt svare strev med å få mor/barndomsvenninner i tale nå så sent på kvelden
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Kan ikke komme på at noen av forlovertalene jeg har hørt denne sommeren (6 tilsammen) omhandlet barndommern til bruden/brudgommen.... Siden alle hadde valgt forlovere som de var blitt kjent med litt senere(ungdomsskole/vgs/høgskole...) Så kjente du ikke bruden da, er det ingen grunn til at du skal si noe om barndommen hennes, det er jo hva dere har opplevd sammen og hvordan du kjenner henne som er vesentlig :o) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå