Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mørke kladdete sjokoladekaker, ostekake, krydderkake, gulrotkake, verdens beste,vannbakkels.....

Skrevet

Rosa marsipankake med vaniljekrem! Ellers mørke konfektsjokoladekaker og oreo dream cake fra peppes! nam nam!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Kakedeig er best! :fnise:

Pepperkakerdeig! :Hehe:

Skrevet

Elsker kaker jeg. Og baker dem gjerne selv. La oss ta en Kiwi-drøm. Myk mandelbunn med vaniljekrem, pisket krem og kiwi oppå...

Skrevet (endret)
Elsker kaker jeg. Og baker dem gjerne selv. La oss ta en Kiwi-drøm. Myk mandelbunn med vaniljekrem, pisket krem og kiwi oppå...

:hjertesmil: nam nam

Endret av Lund
  • 3 måneder senere...
Skrevet
Hvilke kake liker du?

De eneste kakene jeg liker er:

Mammas hjemmebakte sjokoladekake

Tante sin firkløverkake

Oreo Dream

Ellers foretrekker jeg vaniljeis, gjerne med nonstop og peanøtter :ler:

Skrevet

Liker de aller fleste kaker så lenge de ikke er med marsipan.

Foretrekker :sjokolade:

mmmmm.. chocolate...

Skrevet (endret)

varm sjokoladekake og nystekt eplekake..........* nå fikk jeg vann i munnen :jepp::ler: *

Endret av Mamba
Skrevet

Jeg er ikke noe kakemenneske, men hender jeg spiser det iblant. Liker godt svigermors suksessterte.

Skrevet
Når man spør "Hvilke kaker liker du" så forutsetter det riktig nok et utvalg, men det hentyder åpenbart til det utvalget av kaker som er kjent (og navngitt) i befolkningen. På toppen av det hele er spørsmålet åpent nok til at man også kan komme med preferanser som ikke dekkes av den norske tradisjonen. Fiffig.

Greit at du er en språknazi, men det er ikke så flatterende å samtidig være en kverulant.

:)

:rope: (((Oh my god, give it up BEGGE 2!!)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...