Miel Skrevet 20. august 2007 #41 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er glad i kaker. Disse er mine favoritter: Gelekake Banankake Grønn Genser Nam nam Hva er dette for slags kake?! Jeg trodde jeg var kakesmart, men den der hadde jeg ikke hørt om før. Og Wolfmoon: Hvordan går det an å ikke like kaker? Ikke noen kaker? Men, men... kaker er jo så forskjellige? Jeg tror aldri jeg har møtt noen som ikke liker kaker. Det er langt, langt utenfor min fatteevne. (Sikkert fordi jeg er så eksepsjonelt glad i kaker selv høhø.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. august 2007 #42 Del Skrevet 20. august 2007 Hva er dette for slags kake?! Jeg trodde jeg var kakesmart, men den der hadde jeg ikke hørt om før. Og Wolfmoon: Hvordan går det an å ikke like kaker? Ikke noen kaker? Men, men... kaker er jo så forskjellige? Jeg tror aldri jeg har møtt noen som ikke liker kaker. Det er langt, langt utenfor min fatteevne. (Sikkert fordi jeg er så eksepsjonelt glad i kaker selv høhø.) Hehe, den reaksjonen får jeg ofte ja. Litt slitsomt i lengden Men som sagt spiser jeg mammas sjokoladekake og "farmorkringle" i festlige lag med familien. Det er også de to eneste kakene jeg liker. Når sant skal sies så er jeg ikke så veldig glad i søte ting generelt, så kanskje det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 21. august 2007 #43 Del Skrevet 21. august 2007 Når sant skal sies så er jeg ikke så veldig glad i søte ting generelt, så kanskje det har noe å si? Sikkert, men jeg skjønner det ikke likevel. Det må være litt praktisk, da... Jeg skulle ønske jeg ikke var fullt så glad i søtsaker selv, jeg har jo null viljestyrke hvis noen vifter noe godis foran nesa på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. august 2007 #44 Del Skrevet 21. august 2007 Sikkert, men jeg skjønner det ikke likevel. Det må være litt praktisk, da... Jeg skulle ønske jeg ikke var fullt så glad i søtsaker selv, jeg har jo null viljestyrke hvis noen vifter noe godis foran nesa på meg. Det er nok en god grunn til at jeg holder meg slank uten å gjøre så mye for det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunC@t Skrevet 21. august 2007 #45 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er ikke glad i kaker, men kan spise litt brownies eller annen sjokoladekake, daim-kake, krydderkake, marmor-kake, sitron-kake eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 22. august 2007 #46 Del Skrevet 22. august 2007 Hva er dette for slags kake?! Jeg trodde jeg var kakesmart, men den der hadde jeg ikke hørt om før. Dette er et eksempel på Grønn Genser, altså marsipankake med grønt lokk. Utrolig festlig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 22. august 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 22. august 2007 Daim iskake med nøttebunn Hemmeligheten/verdens beste/Kvevfjordkake Firkløverkake Gulrotkake Banankake Gelekake med ulik botn og fyll Moccakake Brownieskake Suksessterte Marmorkake Krydderkake Platekake Mormonsen og mange, mange fleire.... vanskeleg å velge ei favorittkake. Liker det meste av kaker Jeg mente en kake,du liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #48 Del Skrevet 22. august 2007 chocolate fudge cake Hørtest fantastisk fristende ut..! Oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 22. august 2007 #49 Del Skrevet 22. august 2007 Hørtest fantastisk fristende ut..! Oppskrift? Jeg har laget denne noen ganger. Nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 26. august 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har laget denne noen ganger. Nyyyydelig! Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 26. august 2007 #51 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg liker alle kaker unntatt fyrstekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 26. august 2007 #52 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg liker veldig godt varm eplekake med nypisket krem. Og så liker jeg suksessterten. Ostekaker pleier også å falle i smak. Jeg er vel egentlig ikke noe kakemonster akkurat, men det kan være godt med et stykke i ny og ne. Samboeren er skikkelig kakemons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. august 2007 #53 Del Skrevet 29. august 2007 Veldig glad i alt av kaker, unntaker er terter med frukt/bær. Unntaket er eplekake, det er godt, og snart er det sesong for epler! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 30. august 2007 #54 Del Skrevet 30. august 2007 Mørk, sjokolade kake med appelsin, som er litt klissete i midten Ingen som har en glutenfri oppskrift på en slik kake? Den oppskriften jeg brukte før, kan jeg ikke bruker lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 30. august 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 30. august 2007 Mørk, sjokolade kake med appelsin, som er litt klissete i midten Ingen som har en glutenfri oppskrift på en slik kake? Den oppskriften jeg brukte før, kan jeg ikke bruker lenger... Uff da så sina du er....kom så får du en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 31. august 2007 #56 Del Skrevet 31. august 2007 Uff da så sina du er....kom så får du en Takk skal du ha, jeg trengte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 4. september 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 4. september 2007 Takk skal du ha, jeg trengte den Du får en til klart du får trøst fra nygifte brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 5. september 2007 #58 Del Skrevet 5. september 2007 Hørtest fantastisk fristende ut..! Oppskrift? Prøv denne Er generelt veldig fan av Delias oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 6. september 2007 #59 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har laget denne noen ganger. Nyyyydelig! Jeg vil STERKT anbefale å skalere ned oppskriften noe (2/3 eller halvparten tror jeg blir mer enn nok!) om du skal lage denne, mengdene de angir på Det søte liv gir en så enorm kake at den knapt henger sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 12. september 2007 #60 Del Skrevet 12. september 2007 Favoritten det sise året har være en ufattelig god Oreo iskake det slettes ikke er vanskelig å lage :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå