Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke kake liker du?

Endret av Lund
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke no' kake-menneske, men liker det meste :)

Gjest Gjest_Maaneskinn_*
Skrevet

Sjokoladekake, krydderkake, suksessterte, fromasjekake, ostekake, bløtekake (marsipan, nei takk), verdens beste.. ja, jeg liker søtkaker. :)

Gjest Gjest_Maaneskinn_*
Skrevet
Sjokoladekake, krydderkake, suksessterte, fromasjekake, ostekake, bløtekake (marsipan, nei takk), verdens beste.. ja, jeg liker søtkaker. :)

Uh, søtsaker skulle det stå.

Skrevet

Hei

Mine favoritter er ostekake og mørke sjokoladekaker :-)

Skrevet

Alt!!

Jeg er skikkelig kakemenneske!

Men om jeg skulle plukket noen favoritter må det bli chocolate fudge cake, mandelkake med sjokoladekrem, gulrotkake, skogsbærkaken til Halvorsens konditori :sikle:

Skrevet

Jeg liker best mørke sjokoladekaker og fruktterter (dvs. sånne pailignende kaker med masse frukt eller bær på toppen). :)

Skrevet
Hvilke kaker liker du?

Det heter "hva slags" kaker liker du.

Skrevet
Det heter "hva slags" kaker liker du.

Nei, ikke hvis man forventer svar i form av navn på kaker, som sukessterte, kvæfjordkake, osv.

Skrevet (endret)

J

Endret av Kosemose
Skrevet

Napoleonskake... mmmm

og suksessterte

Nå ble jeg sugen på kake :)

Skrevet

Er ikke så glad i kaker. Like spes. ikke tørre kaker. Men sjokoladekaker (spes. brownies) er jo knall. Ellers ostekaker og andre bløte kaker.

Skrevet

Jeg liker sjokoladekake med nonstop på. :)

Også gulrotkake med sånn glasur på toppen er godt.

Nam nam :D

Skrevet

Verdens beste!

Og sjokoladekake, brownies. ostekake, marsipankake (ikke så store stykker, da), bærpai, sjokolademoussekake, gulrotkake...

Skrevet

Jeg liker mange forskjellige kaker, skal jeg dra fram noen favoritter må det vel bli Kvæfjordkake, suksessterte (eller sans rival), mørke fyldige sjokoladekaker, ostekake, gulrotkake, banankake og marsipankake (hvis den er fersk).

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker mørke og fuktige sjokoladekaker, ostekake, fruktkaker, fruktpaier. Syns mange kaker blir veldig søte og mektige. Vil enten ha et lite stykke mørk sjokoladekake eller et større stykke kake som er friskere. Det er sjelden jeg lager kake, men lager fruktpai innimellom. Nam, det fikk jeg lyst på nå. Kommer egentlig ikke på noen kake jeg ikke liker. Jeg spiser det meste, men om jeg får fritt valg, er det ikke noen tvil om hva jeg velger.

Skrevet

Spiser lite kake, men noen favoritter har man da:

Mørke sjokoladekaker (spesielt med kokos)

Brownies

Gulrotkake

Snickerskake

:tommelopp:

Skrevet
Spiser lite kake, men noen favoritter har man da:

Mørke sjokoladekaker (spesielt med kokos)

Brownies

Gulrotkake

Snickerskake

:tommelopp:

Snickerskake og brownies er kjempe godt! jeg liker også krydderkake,det er så ggggodt :jepp:

Skrevet

Jeg ELSKER kaker! Ostekake er best, men jeg er også glad i suksessterte, banankake, daim-kake, krydderkake, marsipankake, snickerskake. Nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...