Gå til innhold

Hvor gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for hva slags gardiner jeg skal ha på kjøkkenet i vårt nye hjem..

Jeg har lett "overalt" føler jeg, men jeg finner ikke akkurat slike jeg skal ha, enda så enkle de er!

Jeg skal ha blå og hvit-rutete gardiner, som står i stil med denne stolen her. Dette er nemlig de kjøkkenstolene vi skal ha (til et bord som står i stil)

Men de eneste blå-og hvitrutete gardinene jeg har funnet er enten bittesmå ruter (jeg skal ha ganske store ruter) eller altfor lys/mørk blå..

Trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å finne sånne gardiner......

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan finne dem??

Lillian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg VET hvor du får tak i slike gardiner, men jeg haqr noen forslag til steder der du kan titte:

Green Apple på Bygdøy (kjør til høyre i første kryss etter at du har kommet inn op "øya" og kjør inn i et område med rekkhus, ligger litt usynlig til å høyre side av veien.) De har masse stoffer som ikke finnes i vanlige butikker.

Jysk har ofte litt "tradisjonelle" stoffer.. rutete og ensfargede.

Maxbo har også metervare og ferdigsydde

Regner med at du har prøvd Princess, Kid, Hansen & Dysvik osv.

For å få tak i slike gardiner/metervare tror jeg at du skal styre unna de butikkene som satser på "mote"-gardiner. Hadde det samme problemet selv jeg...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Riis Interiør kan sikkert hjelpe deg. Meget god service hos dem.

Milla

Skrevet

Ehh, dette er kanskje et dumt forslag :oops: , for du har helt sikkert tenkt på det fra før.. Hva med å spørre på Ikea om det er mulig å oppdrive dette stoffet i metervare? Siden det er de som selger stolene har de helt sikkert stoffet et sted, det er bare om å gjøre å treffe den "riktige" Ikeamearbeideren som er villig til å ringe litt for deg.

Lykke til!

-siina-

Gjest Anonymous
Skrevet

Åhlens har stort utvalg i gardiner og stoffer med ruter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...