Gå til innhold

Hvor gardiner?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for hva slags gardiner jeg skal ha på kjøkkenet i vårt nye hjem..

Jeg har lett "overalt" føler jeg, men jeg finner ikke akkurat slike jeg skal ha, enda så enkle de er!

Jeg skal ha blå og hvit-rutete gardiner, som står i stil med denne stolen her. Dette er nemlig de kjøkkenstolene vi skal ha (til et bord som står i stil)

Men de eneste blå-og hvitrutete gardinene jeg har funnet er enten bittesmå ruter (jeg skal ha ganske store ruter) eller altfor lys/mørk blå..

Trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å finne sånne gardiner......

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan finne dem??

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si at jeg VET hvor du får tak i slike gardiner, men jeg haqr noen forslag til steder der du kan titte:

Green Apple på Bygdøy (kjør til høyre i første kryss etter at du har kommet inn op "øya" og kjør inn i et område med rekkhus, ligger litt usynlig til å høyre side av veien.) De har masse stoffer som ikke finnes i vanlige butikker.

Jysk har ofte litt "tradisjonelle" stoffer.. rutete og ensfargede.

Maxbo har også metervare og ferdigsydde

Regner med at du har prøvd Princess, Kid, Hansen & Dysvik osv.

For å få tak i slike gardiner/metervare tror jeg at du skal styre unna de butikkene som satser på "mote"-gardiner. Hadde det samme problemet selv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, dette er kanskje et dumt forslag :oops: , for du har helt sikkert tenkt på det fra før.. Hva med å spørre på Ikea om det er mulig å oppdrive dette stoffet i metervare? Siden det er de som selger stolene har de helt sikkert stoffet et sted, det er bare om å gjøre å treffe den "riktige" Ikeamearbeideren som er villig til å ringe litt for deg.

Lykke til!

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...