Thomasine Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Har profil på Facebook, men nå har ei venninne fra Sverige sendt meg invitasjon til noe jeg tror er alla det samme, nemlig Netlog. Noen som kjenner til dette? Gikk såvidt inn på siden, men registrerte meg ikke.... så litt "fjortis" ut...:klø: http://no.netlog.com/
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 ser ut som noe likt som blink og nettby. ganske uinteressant.
Gjest Mirina Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Synes det minnet veldig om Tagged, noe jeg så vidt var innom i ca 5 minutter, men fort fant ut at var uniteressant. Synes facebook er mye mer oversiktlig.
Thomasine Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Hmm...men kan noen fortelle hvorfor det er uinteressant?
Gjest Mirina Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 For meg var det vel en kombinasjon av at jeg oppfattet Tagged som litt fjortis, uoversiktlig og at det var svært få av mine bekjente som brukte denne siden. Dessuten føler jeg ikke behov for å være registrert ved mange nærmest identiske nettsteder.
Thomasine Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Dessuten føler jeg ikke behov for å være registrert ved mange nærmest identiske nettsteder. Ja, det er vel egentlig det jeg også føler... Begrenset hva man har tid til å "løpe" innom hver dag...
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Hmm...men kan noen fortelle hvorfor det er uinteressant? hvorfor? jeg er registrert på blink og nettby, og det gir meg ingenting. jeg har nok med de foraene jeg er på og facebook. det var en som "vervet" meg til nettby. "hvorfor skal jeg det?", sputre jeg. svaret var "det er masse folk der og du kan bli kjent med folk i nærområdet ditt". vel, hvis jeg vil bli kjent med naboen prater jeg med h*n når vi møtes, blir med på arrangementer i borettslaget etc. jeg synes egentlig ikke facebook er så spennende, men der "treffer man i det minste folk man kjenner. jeg har ikke behov for å lage meg en profil for at fremmede mennesker skal se at jeg er med i klubben for coladrikkere og klubben for folk som ikke leser se og hør. jeg er registrert på både nettby og blink, men jeg husker herken brukernavn eller passord til noen av stedene.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Dessuten føler jeg ikke behov for å være registrert ved mange nærmest identiske nettsteder. enig der. jeg ser ikke behovet for å være medlem overalt.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Har profil på Facebook, men nå har ei venninne fra Sverige sendt meg invitasjon til noe jeg tror er alla det samme, nemlig Netlog. Noen som kjenner til dette? Gikk såvidt inn på siden, men registrerte meg ikke.... så litt "fjortis" ut...:klø: http://no.netlog.com/ Netlog sin målgruppe er 13-25år. Konseptet har ikke noe med sjekking og så videre å gjøre slik som mange ser ut til å tro, men Netlog er en møteplass for barn og ungdom. Full versjon av Netlog kan du finne på en.netlog.com, på den norske versjonen er det ikke så mye ennå
Jet Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg fikk invitasjon, men det er så mange steder en eller annen syns en skulle vært at en må nesten ta et valg om en vil ha tid til noe annet enn å bo på nett. Nytter ikke være registrert over alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå