Gjest Ko Skrevet 16. august 2007 #1 Del Skrevet 16. august 2007 Lurte på søke meg jobb på ikea. De trenger folk både til å betjene kasse, hjelpe folk i varehuset og bytteavdelingen. De to sistnevnte er mest aktuell for meg da. Er det noen som har jobbet på ikea, snakket med en en gang på fest og han trivdes veldig godt. Nå kjenner jeg ikke denne karen da, så jeg får dessverre ikke snakket med han. Er det noen som har jobbet/jobber på ikea her? Hvordan er miljøet og hvor mye kan en som snart er 23 forvente seg i timelønn? Er det mulig å jobbe dobbelt skift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. august 2007 #2 Del Skrevet 16. august 2007 dette lurer jeg også på....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luddi Skrevet 16. august 2007 #3 Del Skrevet 16. august 2007 Da er vi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Del Skrevet 16. august 2007 Da er vi 4 faktisk! Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Del Skrevet 17. august 2007 110 kr timen har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 5. september 2010 #6 Del Skrevet 5. september 2010 Er det noen Ikea-ansatte som vet noe mer om dette? Det viktigste er hvordan det er å jobbe der, og om kjeden har en ok personalpolitikk. Jeg jobber i en kjede nå som er totalt blåst for medmenneskelighet og rettferdighet, og jeg har ingen lyst til å bli der stort lenger. Ikea kan passe meg veldig bra om det er greit å jobbe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. september 2010 #7 Del Skrevet 5. september 2010 110 kr timen har jeg hørt Timebetaling er selvfølgelig basert på ansennitet som i alle bedrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #8 Del Skrevet 5. september 2010 Det kommer jo ann på hvilket varehus dere har tenkt å søke på men der jeg jobber er det veldig kjekt Å få stilling på avdelingene er ikke alltid så lett for en som kommer utenfra siden det alltid er folk innad som søker men det er jo bare til å prøve. Jobber selv både i kasse, bytte&retur og lager. Fint å kunne variere litt Man begynner vel på rett over 125 hvis jeg ikke tar helt feil og så er det ganske gode ubekvem tilegg (hvis man ikke jobber i restauranten vel og merke) Man-fre fra kl 18: +21,-/t Man.fre fra kl 21: +42,-/t Lørdag fra kl 13: +42,-/t Lørdag fra kl 16: +84,-/t Men de er ganske nøye på at folk ikke skal jobbe overtid så doble skift er nok ingen mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #9 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg jobber på IKEA og trives kjempegodt! Har rundt 138 i timen, og er faktisk overrasket over hvor godt IKEA behandler sine ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå