water1 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Prøvde på meg kjolen igjen i dag, og fant ut at jeg ikke kunne gå slik. Må ha gått ned i vekt i dette bryllupsstresset, og når man har stroppeløs funker det dårlig å ha en kjole som slenger. Dro til Kristins brudesalong og de sydde inn i løpet av noen timer. KJempeglad for at jeg tok turen dit. Kunne fort ha ødelagt hele dagen hvis jeg måtte gå og holde på plass kjolen. NÅ er jeg så letta. Den sitter i allefall nå!!! Også er det bare 45 timer til jeg gifter meg. Helt vilt. VI reiser oppover til der vi skal ha festen og vielsen i dag. Må bruke morgendagen på å ordne med borddekorasjoner og snakke med selskapsarrangørene. NÅ ER DET VIRKELIG I GANG!!! Lykke til alle bruder som skal gifte seg denne helga!
razmatazz Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Lykke til med resten av forberedelsene og på selve dagen!
Tyren Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Lykke til ! Jeg hadde dødd hadde jeg oppdaget at kjolen min var blitt sånn, selv om jeg viste jeg kunne få fikset det. Det betyr sikkert lykke !
Jandia Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 HURRA, snaaaaaaaaaaaaart er du gift. Gleder meg masse, og så sees vi om noen timer. :juhu:
Gjest Om tre uke.............. Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 ...bare 45 timer til jeg gifter meg. Helt vilt. Ja det er vilt. Også kjolen som måtte sys inn i siste liten. Vilt det og........ Åååååå, så spennende. Bare husk å si ja på de rette stedene, så går nok det og bra. Om tre uker gifter jeg meg. Trodde aldri det skulle skje, men nå er vi nå der.........Jeg leverte inn kjolen for litt opplegg og justering igår. Jeg gleder meg.
-Alvildebrud- Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hurra hurra hurra!! LYKKE TIL!!!!! :love: :love: :love:
FrøkenEnnå Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Lykke til i morgen! Jeg gifter meg i morgen jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå