Gå til innhold

Samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Karl 50
Skrevet

Det skrives så mye om kvinnens opplevelser under samleie.

Er det ingen kvinner som lurer på hvordan mannen opplever dette både før, under og etter utløsning i et samleie?

Menn er jo en vesentlig del i dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å fortelle det.

Skrevet

Joda, det har jeg lurt på.

Men jeg har og spurt samboeren min, og han har spurt meg. Og vi er like kloke etterpå, for det går jo ikke å forklare den følelsen når jeg ikke kan ha noe å sammenligne med. Men det er deilig, så da er nok for meg :love:

Skrevet
Det er bare å fortelle det.

Er det noe spesielt du lurer på?

Skrevet

Joda, fortell hvordan du opplever det. Det er generelt vanskelig å få menn til å utdype sex-livet sitt. Menn puler, får orgasme og ferdig med det, liksom.

Men nå har jeg sjansen til å få vite mer. Fortell meg hvordan det ideelle samleiet er, i dine øyne, hvor begge parter er ivaretatt.

Jeg venter spent....

Skrevet
Joda, fortell hvordan du opplever det. Det er generelt vanskelig å få menn til å utdype sex-livet sitt. Menn puler, får orgasme og ferdig med det, liksom.

Men nå har jeg sjansen til å få vite mer. Fortell meg hvordan det ideelle samleiet er, i dine øyne, hvor begge parter er ivaretatt.

Jeg venter spent....

Jeg skal jaggu få mannen til å svare deg på dette.

Skrevet

Så smart. "Karl 50" klager på at ingen spør og når noen spør, så gidder han ikke svare.

Skrevet

Jeg venter spent....

Syns du summerte det fint opp her selv jeg ;)...

d'oh (homer).. hehehe

Skrevet

Denen tråden viser vel nettopp en grunn til at kvinner ikek spør hvordan mannen har det...fordi mannen sier ingenting.

Stumme menn blri oversett.

Lær dere å prate.

Skrevet
Denen tråden viser vel nettopp en grunn til at kvinner ikek spør hvordan mannen har det...fordi mannen sier ingenting.

Stumme menn blri oversett.

Lær dere å prate.

:skravle:

Gjest David John jr.
Skrevet
:skravle:

:kaffe:

Du mener vi skal lære oss å snakke på kvinners vis... blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla....etc etc ?

Skrevet

Nei, kan dere ikke heller fortelle oss åssen dere liker sex? Mye morsommere enn bla bla...

Skrevet

De klarer ikke - og er ikke i stand til det.

Denne tråden berører kimen til alle konflikter mellom menn og kvinner.

Skrevet (endret)
De klarer ikke - og er ikke i stand til det.

Denne tråden berører kimen til alle konflikter mellom menn og kvinner.

:ler:

Hvis dama oppfører seg slik som dette, - så ja, da er du inne på kimen til konflikt.

Men det er ikke mannens kapasitet til å snakke som er problemet.... ;)

Jeg har ikke noe problem med å fortelle hvordan jeg liker hvilken sex til hvilken tid. Kanskje jeg skal skrive om det her en gang også.. Men det er ikke skrevet på et par linjer som kanskje noen tror ;)

Endret av caso
Skrevet

Hva var det jeg sa?

Jeg venter fremdeles spent...

Skrevet
Hva var det jeg sa?

Jeg venter fremdeles spent...

Vent i vei

Skrevet (endret)
Vent i vei

Pingle! :sprettert:

Endret av Lady M
Skrevet

Dette er jo fantastisk og fortjener spalteplass i riksmedia: vi har fortsatt ikke fått svar!

Mannen klarer rett og slett ikke å uttale seg og beskrive.

Mine damer og herrer: skilsmissegrunnenes top 10.

Skrevet (endret)
Dette er jo fantastisk og fortjener spalteplass i riksmedia: vi har fortsatt ikke fått svar!

Mannen klarer rett og slett ikke å uttale seg og beskrive.

Mine damer og herrer: skilsmissegrunnenes top 10.

Kvil deg da... for opplagt at du logger deg ut og prøver å provosere. ;)

Endret av caso
Skrevet
Det skrives så mye om kvinnens opplevelser under samleie.

Er det ingen kvinner som lurer på hvordan mannen opplever dette både før, under og etter utløsning i et samleie?

Menn er jo en vesentlig del i dette!

Det blir jo en ekstrem variasjon i opplevelser både fra dame til dame og gang til gang. Jeg kan vil si litt om noe av det i hvert fall selv om dette blir en svært begrenset beskrivelse av hva sex er for meg.

Før sex kan det enten være at jeg føler instinktivt på en rå form for begjær, eller en kjærlighet og ømhet til jenta og det vil sette tonen for hva jeg prøver å sette i gang. Mange ganger er det impulsivt og uten tanker, men ofte legger jeg svært konkrete planer for hvordan jeg skal bygge opp til sex og hvordan den skal gjennomføres, jeg liker å tenke ut sofistikerte planer og mye av tiden er det jeg som er den dominante så jeg trenger ofte å tenke ut hvordan jeg skal ta kontroll over henne bit for bit og hvordan jeg kan mindfucke henne skikkelig. Andre ganger så hopper jeg inn i det uten en eneste tanke og bare lar det ene ta det andre. Jeg liker at det blir sånn at det er et slags tema i sexen som varer noen dager eller uker. At jeg dyrker henne som en gudinne og gir henne oralsex leeeenge flere dager på rad uten å tillate henne å gi meg noe som helst tilbake, at hun er hora mi og skal suge meg når det passer meg uten å få noe tilbake, at hun dominerer meg og tvinger meg til å tilfredstille henne slik hun vil og må gjøre forberedelser hun kommanderer meg til, at jeg i en uke knuller henne hardt i rompa hver morgen før hun skal på jobb og at hun vet hva som kommer til å skje, eller at vi har tantrisk sex hver dag i tre uker.

Generelt så føler jeg med de fleste damer at sex er 80% min jobb og at det kretser mye rundt hennes premisser. Forspill handler mer om henne enn meg, jeg bruker 3-4 ganger så lang tid på oralsex på henne som på meg og under samleiet så blir det jo primært jeg som kontrolerer og styrer og gjør mest selv om det er i et samspill med henne og hennes signaler. Delvis har jo dette fysiske grunner, vi har forskjellig anatomi og bruker ofte forskjellig tid på å bli tent og få orgasme. Delvis har det med tenningsmønstre å gjøre. De fleste jenter liker at gutten er mer dominant og i kontroll mesteparten av tiden. Så i utgangspunktet er jo det greit. Alikevel så savner jeg hos ganske mange jenter det at hun virkelig setter av tid til å gi meg nytelse og dyrke meg. Det blir for mye hun som er gudinne og jeg som er superelsker. Det beste jeg vet er når jenter snur litt på dette mønsteret.

Koblet til at sex blir mere min jobb enn hennes så føler jeg mye prestasjonspress. Jeg lever greit med det fordi jeg er veldig flink, men jeg er svært misfornøyd med fordelingen av press mellom kvinner og menn. Når jeg nevner dette for jenter så vil de ofte si at nei det er da likt fordi de føler også press og vi rangerer jo jenter etter hvor flinke de er vi også. Problemet er at dere ikke skjønner gradsforskjellen. Dere føler press, vi føler enormt press. Selv om vi vet at sex er begges ansvar så føler vi som menn at det er 100% vårt ansvar om det blir bra ellr ikke og at et dårlig ons er en evig ydmykelse for oss som hun vil le av med venninene, mens vi vet at det sjelden blir noe snakk om hvorvidt dama var flink eller ikke med gutta. I hvert fall ikke latterkuler over udugeligheten hennes på gutteforspill slik jeg vet venninene mine har gjort med mange gutter de har hatt seg med. Jeg føler også at jeg bombarderes med kravene som en kvinne kan stille til en mann i senga, men i liten grad at dette går den andre veien. Jeg er imidlertid optimistisk for fremtiden fordi sexspaltister og nettforum sakte men sikkert endrer dette nå om dagen.

Jeg har behov for åvære dominant ca 60-70% av tiden. Resten av tiden ønsker jeg at det er ganske likt eller at hun dominerer skikkelig. Min erfaring er at det er ganske kompatibelt med hva de fleste jenter ønsker og sånn sett er jeg heldig.

For meg handler sex ganske mye om en mental oppdagelsesreise for meg i forhold til hva jeg vil gjøre og å prøve ut ting. Det handler også veldig mye om å lede henne ann på det samme. De fleste jenter jeg møter blir oversaket gang på gang over hva jeg etter hvert får dem med på, men veldig fornøyd med det.

Jeg klarer ikke si sikkert hvilken sex jeg liker best av den rå og kinky eller den nære og ømme. Det som er helt sikkert er at jeg liker det best når jeg kan kombinere dem. Dra henne med inn på soverommet, slenge henne på sengen, tvinge armene hennes ned på sengen og fortelle henne hvor rått og hardt jeg kommer til å knulle henne, hvordan hun kommer til å lystre mine komandoer, hvordan hun kommer til å føle og oppleve det jeg sier hun skal oppleve, for så å bli øm og kjærlig i måten jeg kysser henne på mens jeg fortsatt holder armene hennes hardt over hodet, vente litt og føle på intimiteten, så plutselig slenge henne rundt daske henne hardt på rompa og knulle henne så det skriker av nytelse, men også får litt vondt, så stoppe underveis, trekke henne opp fra doggy etter håret og holde henne inntil meg mens jeg tar ømt på henne og forteller at jeg elsker henne og vil bli ett med henne for så å fortsette rått og hardt.

Jeg tenner også på gutter, men blir ikke forelsket i dem. Når jeg har sex med gutter så liker jeg som regel å være underdannig og da er det det samme jeg liker at blir gjort med meg som jeg gjør med jenter. Jeg tenner veldig på at sexen gjør ganske vondt samtidig som det er godt. Å bli knullet i rompa slik at jeg kommer med noen smertestønn eller gjøre det samme med henne. Jeg liker også strap on.

Etter sex liker jeg best å bare ligge og føle og ikke prate så mye, men innimellom vil jeg gjerne det. Jeg blir ikke så trøtt etter sex som andre menn, men jeg vil gjerne bare være i følelsene uten for mye ord en stund før jeg begynner å prate så mye.

Look whos talking!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...