Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg trenger rett og slett en ny deodorant!

har tidligere brukt de vanlige merkene man finner på rimi og hennes, men er ikke særlig begeistret...

noen som har en favoritt-deo å anbefale meg?

takker på forhånd for alle (eventuelle) svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Nivea Dry? Beholderen er av glass. Jeg synes den behagelig å ha på og lukter godt!

Skrevet

Vichy antiperspirant roll-on fra apoteket. Koster 99,- og er verdt hver en krone. Beste jeg har prøvd, jeg kjøper den om og om igjen!

Skrevet

Biotherm sin er veldig god.

Skrevet

Mens jeg sverger til Cliniques parfymefri deodorant. :)

Skrevet

Også fan av Biotherm sin., Ingen over/ingen ved siden av.

Ikke klør man, og den virker kjempelenge.

Skrevet

oi, så mange gode forslag! kjempefint, tusen takk :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Også fan av Biotherm sin., Ingen over/ingen ved siden av.

Ikke klør man, og den virker kjempelenge.

Kva kostar denne?

Gjest Saramia
Skrevet

Bruker bladene fra aloe vera planten jeg. Billig og effektivt. Knekk av blad og gni på!

Skrevet
Vichy antiperspirant roll-on fra apoteket. Koster 99,- og er verdt hver en krone. Beste jeg har prøvd, jeg kjøper den om og om igjen!

Hvordan er tørketiden på denne? (Jeg er muligens litt over gjennomsnittet opptatt av at deodoranten min skal tørke fort... :fnise:)

Bruker bladene fra aloe vera planten jeg. Billig og effektivt. Knekk av blad og gni på!

Blir ikke det voldsomt... grønt? Jeg har gnidd det på et sår en gang og ble helt "selvlysende" på området.

Skrevet
Yerka!

Er den veldig sterk? Jeg har lett for å reagere på visse produkter i armhulen?

Gjest Saramia
Skrevet
Hvordan er tørketiden på denne? (Jeg er muligens litt over gjennomsnittet opptatt av at deodoranten min skal tørke fort... :fnise:)

Blir ikke det voldsomt... grønt? Jeg har gnidd det på et sår en gang og ble helt "selvlysende" på området.

Neida, det blir helt fint. Du skal bare bruke det som er inni, og det er blankt :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet
ja, jeg trenger rett og slett en ny deodorant!

har tidligere brukt de vanlige merkene man finner på rimi og hennes, men er ikke særlig begeistret...

noen som har en favoritt-deo å anbefale meg?

takker på forhånd for alle (eventuelle) svar :)

Aloe fra Body Shop. Ekstremt bra!

Skrevet

Hmf - skjønner ikke at så mange liker Biotherm-deo'en.

Jeg kom i skade for å kjøpe denne på tax-free en gang, og endte med å gi den bort før jeg hadde brukt halvparten. Etter min mening tørker den sent, og ikke synes jeg den fungerer som en deo skal heller... Lukter godt og rent gjør den forøvrig, men hjelper ikke når den ikke er effektiv.

Jaja, folk er jo forskjellige.

Sverger til Clarins deo'en - den tørker kjemperaskt og er effektiv på meg i allefall...

:)

Gjest vet noen?????????
Skrevet

spørsmål til dere som svetter mye:

Er bitherm sin eller clarins eller andre best da?

Skrevet

Jeg har brukt Nivea dry i flere år nå. Er veldig fornøyd med den. Lukter lite, og tørker ganske raskt. Billig er den og :jepp: Vichy sin liker jeg også, men den irriterer jeg meg over at tørker sent.

Skrevet

Vichy sin liker jeg og den er drøy i bruk, så den er absolutt verdt 99 kr. Ellers så liker jeg også Dermica som man får på Apotek 1. Denne er endel billigere, men nesten like god.

Skrevet

det ble denne :)

det var den eneste av de dere har nevnt som fantes på apoteket hos meg.

tusen takk for god hjelp, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...