Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg mineralsminke fra B.E på nettet. Men det følger vel ikke med noe kost til foundationen jeg skal ha...

Så lurer på om noen har noen nettsider som selger gode sminkekoster:) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lilylolo har kabuki med syntetisk bust = ingen røyting. ellers anbefaler jeg everydayminerals sine

Skrevet

Everydayminerals har god kabukibørste og pudderkost. Kabukibørsten røyter en del da, men får et godt resultat. I tillegg er de kjempebillige, ca. 70 Nkr for hver.

Øyenskyggekostene og concealerkostene der er derimot ikke sesielt gode.

Skrevet

Du burde også prøve KissMe sine syntetiske børster. Det er de meste børstene jeg noensinne har prøvd ))))

Skrevet
Everydayminerals har god kabukibørste og pudderkost. Kabukibørsten røyter en del da, men får et godt resultat. I tillegg er de kjempebillige, ca. 70 Nkr for hver.

Øyenskyggekostene og concealerkostene der er derimot ikke sesielt gode.

Liker øyenskyggekostene fra EM svært godt jeg.

Noe av det mykeste jeg har vært borti. Bedre enn the body shop sine koster, for å sammenligne.

Coastal Scents har et sett med koster, til en grei penge, også, men disse tror jeg ikke er spesielt beregnet på mineralsminke. Pudder- og rouge kostene var litt grove, men ellers var de helt greie. Hvor mye kan man forlange for 150,-???

Skrevet
Liker øyenskyggekostene fra EM svært godt jeg.

Noe av det mykeste jeg har vært borti. Bedre enn the body shop sine koster, for å sammenligne.

Coastal Scents har et sett med koster, til en grei penge, også, men disse tror jeg ikke er spesielt beregnet på mineralsminke.

*notere*

Skrevet

Jeg har en kabuki fra everydayminerals som ikke røyter og som jeg er fornøyd med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...