Gjest Gjest_Zoe_* Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Tok piercing i navelen for 6 uker siden, men når jeg prøvde et av de gamle navelsmykkene mine så passet den akkurat, mao ingenting av stanga gikk utenfor, begynte og svi men veit ikke om det er fordi stanga ikke var lengre, fordi jeg bytta den ut 2 uker før tia eller om stanga var litt tykkere enn den orginale. Bør stanga gå litt ut eller bør jeg ta piercingen på nytt igjen? Takk på forhånd.
Amused Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Renset du den gamle før du satte den inn? Tror ikke stanga behøver å stikke utenfor, men det kan svi hvis piercingen ikke var renset.
Gjest Gjest_Zoe_* Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Vaska henda, rensa huden + 2 pericings, men ja.. kan hende det var derfor. aldri hatt plager der før, men så har jeg alltid hatt litt xtra plass på piercingen før
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Siden det er såpass kort tid siden du tok piercingen så har den vel ikke grodd ordentlig - og den er fortsatt litt hevet. Sett inn den med ekstra lang stang og vent i noen mnd før du prøver å skifte igjen.
Gjest Gjest_Zoe_* Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Takk for svara, men måtte uheldigvis fjærne den :-/ viste seg at den ikke passa standar str i det heletatt, vanskelig og finne noen gode folk som tar piercinger >_<
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå