Jens Skrevet 27. september 2007 #21 Del Skrevet 27. september 2007 Ok, Sånn kan jo kanskje filmen utspille seg Carrie og Mr Bigs bryllup og alt rundt det Charlotte blir gravid Miranda og Steve skilles Amanda dør Neida, sånn kan det jo ikke slutte!!!Noen andre ideer til ett plot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 27. september 2007 #22 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg er stor fan av serien, men må innrømme at jeg er skeptisk til filmen. Serien hadde en veldig fin avslutning, og jeg er redd for at filmen vil ødelegge denne. Samtidig gleder jeg meg masse til å se jentene igjen, selv om jeg tror jeg blir skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 27. september 2007 #23 Del Skrevet 27. september 2007 Her er noen bilder fra innspillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 27. september 2007 #24 Del Skrevet 27. september 2007 Her er noen bilder fra innspillingen. O store fryd som jeg gleder meg!!! Helt umulig at jeg kan bli skuffet. Gleder meg som det et lite barn gjør natten før julaften, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 3. oktober 2007 #25 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hm.... http://perezhilton.com/?p=6526#more-6526 Dette må jo være en spøk. Carrie ler jo av store bløtkake kjoler. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 5. oktober 2007 #26 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hm.... http://perezhilton.com/?p=6526#more-6526 Dette må jo være en spøk. Carrie ler jo av store bløtkake kjoler. Hva tror dere? Den kjolen der gjorde ikke stort for brystpartiet hennes hvertfall... Gleder meg voldsomt til filmen uansett. Har fått med meg masse spoilere som har lekket og stemmer halvparten av de, tror jeg ikke at jeg blir skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 21. oktober 2007 #27 Del Skrevet 21. oktober 2007 Her er flere bilder! Gleder meg mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 21. oktober 2007 #28 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg gleder meg til filmen, men det blir litt rart også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 2. november 2007 #29 Del Skrevet 2. november 2007 Gleder meg masse til filmen. Det lekker ut stadig vekk hva som skjer.. Noen som vet om filmen forgår over lang tid? For på det ene bilde har man sett Charlott gravid, mens i bryllupet er magen helt flat.. Noen som vet ca når filmen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 2. november 2007 #30 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg er kjempespent på filmen, og jeg prøver å unngå å lese for mye om den på forhånd. Slutten på serien var vanvittig fin, jeg satt igjen med en tåre i øyekroken men likevel med en veldig god følelse av at det gikk bra med jentene Den sangen som spilles i bakgrunnen i de siste scenene var helt perfekt! Her er de siste scenene fra serien, *mimre* låten er forresten You got the love med The source ft. Candi Staton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 5. november 2007 #31 Del Skrevet 5. november 2007 GLEDER MEG SYKT!! Er stor fan av tv-serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. november 2007 #32 Del Skrevet 6. november 2007 Huff, hun så absolutt ikke bra ut i den brudekjolen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 6. november 2007 #33 Del Skrevet 6. november 2007 Huff, hun så absolutt ikke bra ut i den brudekjolen.... Den brudekjolen er bare helt forferdelig, brystene hennes for en helt merkverdig form.. Skuffet over at de har valgt denne kjolen til henne, da jeg ellers sysn hun kler seg kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 6. november 2007 #34 Del Skrevet 6. november 2007 å som jeg gleder meg til å se jentane igjen Tror det blir en bra film jeg, men ikke noe som kan sammenlignes med serien. Meaty, Tusen takk for navnet på den sangen. Har jo sett den scenen mange mange ganger å syns sanger er så bra, men ikke funnet den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå