Gjest Gjest_AlmaCity_* Skrevet 16. august 2007 #1 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er en av dem som elsket sex og singelliv, og den rosa og sorte skoesken har fått plass i min dvdhylle. Men jeg ble veldig fornøyd med slutten, så jeg skjønner ikke helt hva de tenkte filmen skulle handle om? Hele serien har jo basert seg på en viss progresjon. Tror dere de starter fra der siste episode sluttet, eller fem år senere? Spent ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 16. august 2007 #2 Del Skrevet 16. august 2007 jeg vet ikke om jeg tør se den.. redd for at d skal ødelegge hele slutten!! d er liksom ferdig der! hva skjer nå da? skal big og carrie gifte seg og få barn? ja.. for hun må jo være med big. noe annet kan de ikke gjøre. da griiiner jeg så må de vel fortsette der d slapp, tror du ikke? jeg mener.. 5 år frem i tid?? håper de ikke gjør d. jeg har akkurat fått med meg kjæresten til å se gjennom hele sesongen. selv om han var bra skeptisk i begynnelsen, hehe så dette er vel.. tja.. uten å overdrive.. (for jeg har helt mista tellinga) 5. gangen jeg ser serien :D beste serien noen sinne lagd! minst like spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. august 2007 #3 Del Skrevet 16. august 2007 Den har absolutt potensiale til å bli en gedigen nedtur -den siste episoden var jo så avsluttende. Hvis noen av dem er single igjen blir det jo litt trist... :gråte: Men jeg kommer jo ikke til å klare å la være å se den uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_AlmaCity_* Skrevet 16. august 2007 #4 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, det er kanskje serien jeg har sett flest gnager. Noen ganger setter jeg den på i bakgrunnen når jeg holder på med noe, for jeg synes den er så koselig. Og jeg var så glad da det endelig ble Carrie og Mr. Big, slik som det alltid skulle vært. Han skal jo være med i filmen, det er bekreftet, men det er ingen som vet hvilken rolle han vil få. Men hva med Smith, Steve og Harry? De hører jo med de også. Nei, jeg må bare si at jeg ikke skjønner åssen de har tenkt å lage en film av dette jeg... Men se den skal nok jeg også, er altfor nysgjerrig til å la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 16. august 2007 #5 Del Skrevet 16. august 2007 For min del er ikke innholdet så viktig når det kommer til denne filmen - jeg bare gleder meg vilt til litt Sex og Singelliv igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 16. august 2007 #6 Del Skrevet 16. august 2007 Mja...skeptisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2007 #7 Del Skrevet 16. august 2007 henger meg på den over. Skeptisk sjøl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. august 2007 #8 Del Skrevet 17. august 2007 For min del er ikke innholdet så viktig når det kommer til denne filmen - jeg bare gleder meg vilt til litt Sex og Singelliv igjen!!! Denne er jeg faktisk på nippet til å henge meg på, men så vet jeg at jeg allikevel kommer til å bli skuffet hvis filmen er dårlig. Men jeg gleder meg veldig til å se igjen Carrie, Charlotte, Miranda & Samantha uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoBrookeYoureself Skrevet 17. august 2007 #9 Del Skrevet 17. august 2007 jeg gledre meg masse til den filmen:) når kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. august 2007 #10 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg gleder meg masse. Savner jentene :gråte: På imdb står det at filmen har release i 2008 *gledeseg* Edit: Han festlige homo-kompisen til Charlotte skal kanskje også være med, ifølge imdb. Jippi! Mario Cantone heter han. Endret 18. august 2007 av murray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 21. august 2007 #11 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg tror og håper at den kan bli en kjempebra film! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 22. august 2007 #12 Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor står det at denne tråden er flyttet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. august 2007 #13 Del Skrevet 22. august 2007 Fordi den er flyttet fra kultur, litteratur og musikk forumet til underforumet tv og film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 26. august 2007 #14 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg skal ihvertfall se den filmen uansett.... men tipper den sikkert blir slakta, sånne filmer pleier å bli det... Noen som har sett denne her? http://www.imdb.com/title/tt0274085/ Hva er det egentlig? Bare noe tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. august 2007 #15 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har ikke sett den, men fant følgende: Plot Outline: A spoof created for the 2000 MTV Movie Awards, combining The Matrix and "Sex in the City". Endret 26. august 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 26. august 2007 #16 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har ikke engang sett alle episodene av Sex & the City, men synes likevel det er en kjempegod serie og gleder meg til å se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helga Skrevet 26. august 2007 #17 Del Skrevet 26. august 2007 For min del er ikke innholdet så viktig når det kommer til denne filmen - jeg bare gleder meg vilt til litt Sex og Singelliv igjen!!! Helt enig Betsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 13. september 2007 #18 Del Skrevet 13. september 2007 http://www.side2.no/film/article1333774.ece Moro.. Håper den blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon-flower Skrevet 25. september 2007 #19 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg gleder meg utrolig til filmen! (Men selvfølgelig bittelitt redd for å bli skuffet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 26. september 2007 #20 Del Skrevet 26. september 2007 Åh, jeg gleder meg til å se igjen gjengen! Det blir kjempe, kjempe gøy. Når kommer den til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå