Gjest Ikkesåhappy Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Min mann og jeg har hatt en smule kommunikasjonsproblemer, men det siste halvåret syns jeg det har vært så mye bedre. En klar fremgang! Så fikk jeg meg en skikkelig trøkk da han, etter litt fram og tilbake, ville snakke om sexlivet vårt. Vi ga hverandre "terningkast" (1-6) for hvordan har hatt det sammen i senga. Der hvor jeg har vært i himmelen og ga oss en klar sekser så fikk jeg en treer tilbake fra han! Jeg ble helt fortvilet og fra meg, og vet ennå ikke hvordan jeg skal komme gjennom dette. Jeg er jo så glad i han! Han sier vi har ensformig sex, men det er ikke så mange stillinger jeg klarer å få orgasme i. Jeg er avhengig av å bruke en vibrator samtidig som vi elsker, og det er lettest når han tar meg bakfra. -Og jeg får orgasme hver gang vi elsker. Men det er ikke så ofte. kanskje bare 2 ganger i måneden i perioder. Når vi har har vært på ferieturer har vi sex hver dag, og da har vi det bra, tror jeg. Før jeg traff han hadde jeg sex med to menn samtidig et par ganger. Dette har han fått "hang up" på, og han sier også at han alltid har drømt om å oppleve sex med to kvinner samtidig, og at det ikke "forsvinner" når jeg har gjort dette. Kan dette være så viktig for menn, at de absolutt skal ha gjort det samme som, eller mer enn, kvinnen de er sammen med? Det kan virke som det er litt slik hos oss, og jeg er redd for å miste han. Det vil jeg ikke! Vi har barn sammen og har bygget et liv sammen, og jeg har jo ofret så mye av mine egne planer for å kunne dele livet med han. Blir dette ødelagt på grunn av noe jeg har opplevd før jeg traff han så vet jeg ikke hva jeg gjør. Er det noen som har noen gode og velmente råd til meg hvordan jeg skal håndtere dette? Jeg er helt fortvilet og veldig sliten nå.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 At han ikke har oppnådd å realisere trekantdrømmen sin mens han var singel, er ikke ditt problem. Det er bare utpressing når han sier at det er din fortid som gjør at han ikke klarer å legge vekk fantasien. En slik seksuell frihet har man når man er singel, når man er par må man ta hensyn til den man er med. Ensformig sex-biten løses enkelt ved at dere noen ganger lar fokuset være på ham og på det spontane i sexen, selv om du risikerer å ikke få orgasme fordi det ikke blir skreddersydd til deg. Det er viktigere at han av og til får det han har lyst på også, enn at du hver eneste gang skal ha orgasme.
Gjest Lady M Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hvordan du har hatt det i sexlivet ditt før du traff ham, har ikke han noe med, og det er kanskje ikke så lurt å fortelle om det. For meg så høres det ut som om han føler at han ikke strekker til, kanskje siden du bare oppnår orgasme i visse stillinger. Kanskje du har "skrytt" av hvor deilig det var å ha to samtidig og han derfor også føler seg utilstrekkelig. Som gjest over skriver, hadde muligens det vært en løsning å ikke fokusere så mye på å få orgasme. Sex er myyyye mer enn det og man kan ha det riktig så godt uten det. Har du noengang gitt ham en deilig omgang uten å tenke på deg selv? Det kan være veldig gøy noen ganger og veldig godt for mannen å ikke være den som presterer og tilfredsstiller bestandig. Jeg føler iallfall at det er lett å glemme mannens nytelse, han får jo orgasme uansett og veldig lett. Men det er jo ikke sikkert at han føler seg tilfredsstilt fordet om han har fått orgasme. La ham få elske med deg slik han ønsker, og glem streben etter egen orgasme. Tror du vil bli gledelig overrasket!
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hvordan du har hatt det i sexlivet ditt før du traff ham, har ikke han noe med, og det er kanskje ikke så lurt å fortelle om det. For meg så høres det ut som om han føler at han ikke strekker til, kanskje siden du bare oppnår orgasme i visse stillinger. Kanskje du har "skrytt" av hvor deilig det var å ha to samtidig og han derfor også føler seg utilstrekkelig. Som gjest over skriver, hadde muligens det vært en løsning å ikke fokusere så mye på å få orgasme. Sex er myyyye mer enn det og man kan ha det riktig så godt uten det. Har du noengang gitt ham en deilig omgang uten å tenke på deg selv? Det kan være veldig gøy noen ganger og veldig godt for mannen å ikke være den som presterer og tilfredsstiller bestandig. Jeg føler iallfall at det er lett å glemme mannens nytelse, han får jo orgasme uansett og veldig lett. Men det er jo ikke sikkert at han føler seg tilfredsstilt fordet om han har fått orgasme. La ham få elske med deg slik han ønsker, og glem streben etter egen orgasme. Tror du vil bli gledelig overrasket! Enig! Selv om du får orgasme kun i enkelte stilinger, så kanskje han vil få det bedre i noen andre stillinger? Sett fokuset på han litt og ikke bare på deg..
Gjest Patronella Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jeg må si jeg virkelig begynner å lure på hvordan dere har sex, om du bare vil gjøre det i de stillingene du kommer i og alltid med vibrator ved siden av. Det må jo være UTROLIG kjipt for mannen!! Og for deg også ville jeg tro... Variasjon er jo viktig da! Og uansett om det nå er slik at du bare greier å komme på en måte, hvorfor kan dere ikke ha sex på alle mulige måter og så bare avslutte eller gi deg en orgasme på din måte innimellom et sted? Dere trenger vel ikke gjøre BARE det du liker for om det er slik du kommer. Trenger vel ikke være enten eller dette? Enten vartiasjon og du ikke kommer eller ingen variasjon og du kommer? Det må da kunne kombineres?? Dere har da vel ikke bare en stilling per samleie, eller? Det er vel litt oral, og masse forskjellige stillinger involvert? Ellers skjønner jeg han og lurer på hvorfor du ikke fikk 1... Synes også du bør jobbe litt med å komme på fler måter, farlig å blii så fastlåst da, og kjedelig... Vibrator hver gang må jo være turn off for ham...
Gjest Thelma :-) Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg må si jeg virkelig begynner å lure på hvordan dere har sex, om du bare vil gjøre det i de stillingene du kommer i og alltid med vibrator ved siden av. Det må jo være UTROLIG kjipt for mannen!! Og for deg også ville jeg tro... Variasjon er jo viktig da! Og uansett om det nå er slik at du bare greier å komme på en måte, hvorfor kan dere ikke ha sex på alle mulige måter og så bare avslutte eller gi deg en orgasme på din måte innimellom et sted? Dere trenger vel ikke gjøre BARE det du liker for om det er slik du kommer. Trenger vel ikke være enten eller dette? Enten vartiasjon og du ikke kommer eller ingen variasjon og du kommer? Det må da kunne kombineres?? Dere har da vel ikke bare en stilling per samleie, eller? Det er vel litt oral, og masse forskjellige stillinger involvert? Ellers skjønner jeg han og lurer på hvorfor du ikke fikk 1... Synes også du bør jobbe litt med å komme på fler måter, farlig å blii så fastlåst da, og kjedelig... Vibrator hver gang må jo være turn off for ham... Det burde være enda mer turn-off med en kvinne som faker orgasme for å tilfredstille mannens ego. Veldig få kvinner er istand til å få orgasme kun ved penetrering.
Anna Karenina Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Det burde være enda mer turn-off med en kvinne som faker orgasme for å tilfredstille mannens ego. Veldig få kvinner er istand til å få orgasme kun ved penetrering. Jepp, men man trenger da ikke å få orgasme ved samleiet hver gang? Man kan få det ved munnsex, fingerne, varierer stillinger osv... og begge trenger heller ikke å få det hver eneste gang!
Gjest Thelma :-) Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jepp, men man trenger da ikke å få orgasme ved samleiet hver gang? Man kan få det ved munnsex, fingerne, varierer stillinger osv... og begge trenger heller ikke å få det hver eneste gang! Med det mener du vel at kvinnen ikke trenger å få orgasme hver gang? Eller har du noensinne opplevd at ikke mannen får utløsning ved et samleie?
Champagnepiken Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Med det mener du vel at kvinnen ikke trenger å få orgasme hver gang? Eller har du noensinne opplevd at ikke mannen får utløsning ved et samleie? Ja, det har jeg definitivt opplevd. Det er ikke alltid det går for begge, men det betyr ikke at man har dårligere sex for det...
Gjest Thelma :-) Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Ja, det har jeg definitivt opplevd. Det er ikke alltid det går for begge, men det betyr ikke at man har dårligere sex for det... Ok - har vært seksuelt aktiv i 30 år - men har aldri opplevd at en mann ikke har fått orgasme ved samleie .. Derimot har ikke alle menn forståelse for at det skal mer til enn penetrering for at de fleste kvinner skal få orgasme. Heldigvis så har jeg de siste 18 årene vært gift med en mann som setter min nytelse på lik linje med sin egen .. noe som jeg mener enhver mann egentlig burde.
GunnlaugOrmstunge Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Dette er typisk... Kommunikasjon er viktig. Mitt råd er : skru av tv'en, kjør på med rødvin og begynn å diskutere seksualitet, dvs hva dere liker. Det pleier å være en god oppskrift for heftig sex. Ta dere tid til sex. Frua min syntes det en periode var greit med sex max 1 gang i uka. For meg ble det kjempefrustrasjon... Vi har sex mye oftere nå...Jeg kunne glatt hatt sex 2 ganger om dagen - i alle fall hvis jeg ikke jobber veldig mye...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Med det mener du vel at kvinnen ikke trenger å få orgasme hver gang? Eller har du noensinne opplevd at ikke mannen får utløsning ved et samleie? Hvis hun trenger spesialbehandling hver gang hun skal ha orgasme, og hun skal ha orgasme hver gang, når skal da mannen få oppleve litt av det andre han vil ha ut av sexen? Han får sannsynligvis orgasme denne mannen også, men han gir sexlivet en treer. Hun gir det en sekser. Da er det på tide å la ham få litt fokus noen av gangene.
Anna Karenina Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Med det mener du vel at kvinnen ikke trenger å få orgasme hver gang? Eller har du noensinne opplevd at ikke mannen får utløsning ved et samleie? Ja, det har jeg. I tillegg har jeg ikke alltid samleie når jeg har sex, og når vi har munnsex (og ikke samleie) kommer jeg fortere og oftere enn ham.
Wildy Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Fjern fokuset fra orgasmen og sett gleden og nytelsen i sentrum. Tror jeg hadde tiltet fulstendig om min partner bare ville ha sex i noen få stillinger fordi det var det han syntes var best. Og om en mann hadde krevd det hadde han vært et egostisk svin. Når kvinner krever det er det liksom greit.....
Gjest Mann 42 Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Med det mener du vel at kvinnen ikke trenger å få orgasme hver gang? Eller har du noensinne opplevd at ikke mannen får utløsning ved et samleie? Øøøh, det skjer da rett som det er? Vi hadde en tråd og faktisk flere, om menn som ikke kom, eller iallfall ikke kom raskt nok, og der partnere ble både fortvilet og sår etter lange samleier. Det hender forøvrig at også menn faker orgasme, av ren høflighet.
Gjest Mann 42 Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Med det mener du vel at kvinnen ikke trenger å få orgasme hver gang? Eller har du noensinne opplevd at ikke mannen får utløsning ved et samleie? Jeg hadde faktisk selv en kjæreste (egentlig mer en knullekompis) som hang seg så opp i at jeg måtte ha orgasme innen en viss tid, ellers følte hun seg så utilstrekkelig og lurte på om hun ikke var god nok i senga. Så med henne begynte jeg å fake det på slutten, fordi jeg ble dritt lei av de evige forhørene hennes.
Gjest Mirina Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Jeg hadde faktisk selv en kjæreste (egentlig mer en knullekompis) som hang seg så opp i at jeg måtte ha orgasme innen en viss tid, ellers følte hun seg så utilstrekkelig og lurte på om hun ikke var god nok i senga. Så med henne begynte jeg å fake det på slutten, fordi jeg ble dritt lei av de evige forhørene hennes. Litt off-topic dette, men jeg må bare spørre. Hvordan faker du en orgasme rent praktisk? Hvis dere brukte kondom kan jeg til en hvis grad skjønne at hun ikke merket noe, men ellers?
(-:Domino:-) Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Du skal ikke måtte tvinges til å gi han en trekantopplevelse fordi du opplevde dette før han traff deg. Det er helt absurd og bruke det som en unnskyldning for å ville gjennomføre dette. Når det gjelder ensformighet, så bør du vel gå med på stillinger som omhandler litt annet enn kun fokus på at du skal nå klimaks, hvis man stresser med det hele tiden og kun fokuserer på hva man skal gjøre, hvordan man skal ligge etc for å oppnå det, ja da skjønner jeg at mannen din er frustrert og kjeder seg.
Gjest Thelma :-) Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Litt off-topic dette, men jeg må bare spørre. Hvordan faker du en orgasme rent praktisk? Hvis dere brukte kondom kan jeg til en hvis grad skjønne at hun ikke merket noe, men ellers? Lurte også litt på det .. det har vel aldri hendt at jeg ikke har merket min manns orgasme ..
Gjest Mann 42 Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Litt off-topic dette, men jeg må bare spørre. Hvordan faker du en orgasme rent praktisk? Hvis dere brukte kondom kan jeg til en hvis grad skjønne at hun ikke merket noe, men ellers? Å, du tenker på ejakulasjonen? Den kan man ikke fake, selvsagt, det er jo liksom den som er hele greien. Det er sjelden man ejakulerer under samleie uten at det også er en reell orgasme. Men man kan ha ejakulasjon uten orgasme hvis man onanerer og prøver å holde igjen utløsningen. Og tørre orgasmer er også mulig, men det krever ganske mye kroppskontroll. Fordelen er at man kan få flere orgasmer på samme ereksjon, siden det ofte er etter ejakulasjonen at man mister ereksjonen. Når formen er på topp, selvsagt. Hva angår ejakulasjonen: Det er ikke store kvanta det er snakk om: Når det går for en gjennomsnittlig mann, så kommer det en liten skvett kroppsvarm væske, i flere små porsjoner. Det er ofte tale om en liten skje full. Og vanligvis er det mer snakk om at det renner, enn at det spruter. Det finnes menn som spruter både mye, hardt og lenge, og det er variasjoner også fra samleie til samleie for hver mann. Men ofte er det ikke snakk om mer enn en te-skje eller så. Og det kjenner man ikke. En teskje med kroppsvarmt slim som deponeres langs slimhinnen langt inne i deg, det kjenner du ikke. Det øvrige er mer snakk om å bete seg som man vanligvis gjør når man får en orgasme. Pusten forandrer seg og blir mer stakkato, det blir også bevegelsene i kroppen, og de siste bevegelsene er gjerne temmelig krampaktige. Og så hører det med noen grimaser og grov språkbruk. Så hun skjønner at det er skikkelig jungle love. Men jeg har bare gjort det med hun ene. ÆResord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå