Gå til innhold

"Save the date",

Gjest bride to be

Anbefalte innlegg

Gjest bride to be
Skrevet

Noen som sender/har sendt ut slike kort?

Er det lurt?

Vet jo ofte selv at jeg ikke har vært usikker på om jeg ble invitert til venner i sommerbryllup og derfor lagt andre ferieplaner og har endt opp med å måtte si nei takk til flere invitasjoner.

Tenkte på sende slike til venner, familien vet jo at de blir invitert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampyra
Skrevet

Det kan dere vel gjøre? Jeg synes det hadde vært hyggelig å få en pekepinn om at jeg blir invitert i bryllup og dermed lar være å bestille utenlandstur for eksempel.

Gjest bride to be
Skrevet
Det kan dere vel gjøre? Jeg synes det hadde vært hyggelig å få en pekepinn om at jeg blir invitert i bryllup og dermed lar være å bestille utenlandstur for eksempel.

Var det vi tenkte også. Men vil tro noen synes det er litt rart, er det ikke vanlig med invitasjon 3 månder før i Norge da?

Gjest Vampyra
Skrevet

Nei det er jo egentlig ikke det. Men dere kan jo sende det ut som en slags gladmelding? "Vi gifter oss! Hold av xx.xx.2008! "

For eks...

Skrevet

Vi sendte sms til våre tanter/onkler med datoen, og ksrev det på julekortene vi sendte til en god del som ikke hadde fått slik melding. Men vi sendte ikke slik melding til alle som ble invitert, fordi vi på det tidspunktet ikke hade bestemt helt hva vi skulle gjøre med søskenbarna våre...

Om du vet greit hva du gjør med gjestelisteavgresninger er det jo greit å sende ut enten slike kort eller meldinger på et vis :)

Skrevet

Gjør det!

Kusinen min giftet seg i fjor sommer, det var visst århundrets fest. Vi var på ferie...

Vi lurer på å gifte oss neste år (må bare få ut fingern og se om vi får lokale og kirke når vi vil), og kommer da til å skrive et PS i julekortet (a la: Neste år blir det bryllup, hold av den 8.8).

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Vi har gjort det. Kan absolutt anbefales.

Sendte ut kortene ca 8mnd før. Holdt alt hemmelig inntil da så ingen ante noen ting. Har bare fått positive responser.

Skrevet

Hadde satt stor pris på dette som gjest, lur ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...