Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. mars 2003 #61 Skrevet 31. mars 2003 Og SELVFØLGELIG kom det fra en GJEST... :o
ivanka Skrevet 31. mars 2003 #62 Skrevet 31. mars 2003 er det lov å trekke inn sprø kollektiv-samboere også? tror ikke jeg tør begynne på den lista en gang. jeg er en skikkelig gærning-magnet.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #63 Skrevet 1. april 2003 Og SELVFØLGELIG kom det fra en GJEST... ja, da.. men hadde du hatt lyst på en nabo som snakket sånn til deg? det har i alle fall ikke jeg!!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. april 2003 #64 Skrevet 1. april 2003 Ser for meg at det var ei skikkelig snokekjerring som blandet seg oppi alt andre gjorde, og da fortjente hun vel en slik kommentar. Har selv opplevd slike mennesker, ikke uvanlig på bygda f.eks. Av og til må det en sånn kommentar til for at de skal ta et hint :blunke:
Julie Skrevet 1. april 2003 #65 Skrevet 1. april 2003 Du har så rett,så rett KATTAstrofe. En pensjonert dame som liker å tro at hun "dronningen" i gata. Med unntak av en nabo, så er hun sterkt mislikt av alle i gata. Kan ikke si jeg synes faren min gikk over streken, tvert imot. Denne dama trenger å bli sagt imot, og skjønne at hun ikke har noe med å stikke nesen sin oppi alt.. Julie.
Gjest Sivi Skrevet 1. april 2003 #66 Skrevet 1. april 2003 Bålbrenning i tettbebygd strøk er ikke en spøk for oss som plages av astma. Har selv hadd svært dårlige dager når røyken ligger tett i nabolaget.
Julie Skrevet 1. april 2003 #67 Skrevet 1. april 2003 Ok, det var ikke snakk om at vi røykla hele nabolaget e.l. Langt i fra. Det var forøvrig bare eks. på en episode.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #68 Skrevet 1. april 2003 Ok' date=' det var ikke snakk om at vi røykla hele nabolaget e.l. Langt i fra. Det var forøvrig bare eks. på en episode.[/quote'] Ja.. en episode der faren din dreit seg ut.. skal vite det går sladder på bygde om hvor sprø nabo han er..
Julie Skrevet 1. april 2003 #69 Skrevet 1. april 2003 Som en ser det. Jeg vil vel kanskje heller si at nabodama dreit seg ut som trua med å ringe brannvesenet (er det ikke sånt som kalles sløsing med ressurser?). Forøvrig bor vi ikke på bygda, men i Trondheim :blunke: P.S. Du har ikke tenkt på å registrere deg vel? Litt "typisk" at sånne kommentarer kommer fra gjester.
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #70 Skrevet 1. april 2003 Er det mulig å kutte sarkasmen og fortsette tråden i fred og fordragelighet ? :o
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #71 Skrevet 1. april 2003 Som en ser det. Jeg vil vel kanskje heller si at nabodama dreit seg ut som trua med å ringe brannvesenet (er det ikke sånt som kalles sløsing med ressurser?). Forøvrig bor vi ikke på bygda, men i Trondheim :blunke: P.S. Du har ikke tenkt på å registrere deg vel? Litt "typisk" at sånne kommentarer kommer fra gjester. Dersom naboen min dreiv å fyra i ei TRLLEBÅR så tror jeg nok jeg hadde hivd en bøtte vann på`n.. men da hadde vel han faren din eksplodert.. så da var det vel mer ressurseffektivt å true med brannvesnet likevel.. folk som bare gjør som de vil og ikke prøver å ta hensyn er de verste naboene.. ikke de som sier i fra om det som plager dem.. har registrert meg.. men gidder ikke å få agresjonen din klistra til navnet mitt..
Julie Skrevet 1. april 2003 #72 Skrevet 1. april 2003 har registrert meg.. men gidder ikke å få agresjonen din klistra til navnet mitt.. Ok. Henger meg på Diva her.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #73 Skrevet 1. april 2003 jeg har blitt angrepet fordi jeg er gjest.. (typisk!) prøver faktisk bare å poengtere at dem dere portreter som "sprø naboer" sannsynligvis synes at dere er like sprø som dem.. det sitter sikker mange sprø naboer her på KG og det med at det gikk rykter på bygda skulle liksom være humor da.. men det at jeg ikke ville hat en nabo som fyrer i trillebåra.. det mener jeg!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. april 2003 #74 Skrevet 1. april 2003 jeg har blitt angrepet fordi jeg er gjest.. (typisk!) prøver faktisk bare å poengtere at dem dere portreter som "sprø naboer" sannsynligvis synes at dere er like sprø som dem.. det sitter sikker mange sprø naboer her på KG og det med at det gikk rykter på bygda skulle liksom være humor da.. men det at jeg ikke ville hat en nabo som fyrer i trillebåra.. det mener jeg! At du gidder! En feig en faen er du jammen også. Tenk å begynne å krangle om noe som er gjort for lenge siden og sannsynligvis også oppgjort? Og attpåtil uten å skrive hvem du er! :o
Julie Skrevet 1. april 2003 #75 Skrevet 1. april 2003 Tja, vi har tydeligvis ulik humor Når det gjelder det at du skriver som gjest, så virker det straks litt mer seriøst når det kommer fra en reg. bruker etter min mening.
Tusenfryd Skrevet 1. april 2003 #76 Skrevet 1. april 2003 Dette blir jo bare munnhuggeri. Tråden stenges.
Fremhevede innlegg