Eowyn Skrevet 22. mars 2003 #2 Skrevet 22. mars 2003 Tja..har da en oppfor meg som spiller Hellbillies på full guffe hele dagen, og synger med for full hals....Er på grensa til sprø ihvertfall!! Jeg er i allefall i ferd med å bli sprø av hans daglige "konserter"....
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2003 #3 Skrevet 22. mars 2003 Alle naboene mine er sprø! Heldigvis er de fleste sprø på en positiv og morsom måte da, men det er nok EN som ikke er særlig morsom. Av den typen som gjør som han vil, sperrer hele innkjørselen, setter opp gjerde på naboens tomt, planter busker i naboens skrådning, gir blaffen i å måke om vinteren (vi deler på dette med alle naboene), snoker rundt på andres område, truer med å skyte hundene våre osv... Tror nok at de fleste har en sprø nabo, men de fleste er nok sprø naboer selv også!
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #4 Skrevet 22. mars 2003 Mamma og pappa har psyke kineser naboer som absolutt ikke kan kjøre bil (står fast i snøen en gang i uka), som kjefter og smeller for den minste ting og som alltid(!) lager mat. De har gjort mange andre syke ting også som jeg helst ikke vil uttdype mer her. Mamma og pappa er hvertfall ganske fortvilet.
Gjest gotthard Skrevet 22. mars 2003 #5 Skrevet 22. mars 2003 i sta komm naboen min løpende ut , kastet seg på traktoren og kjørte en runde på åkeren før han løp inn igjen.................................de har 4 biler som de vasker vær dag....................men naboen hans igjen,han er jo den perfekte naboen da
@lfa Skrevet 22. mars 2003 #6 Skrevet 22. mars 2003 Vet ikke om jeg vil kalle de sprø, men merkelige er de i alle fall... Finnes heldigvis et par normale også, da...
Malou Skrevet 22. mars 2003 #7 Skrevet 22. mars 2003 Nå er det ikke så lenge siden jeg flyttet, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal karakterisere mine nye naboer ennå, men de rett over veien har usedvanlig mye besøk, noen ganger står det store lastebiler utenfor... Der jeg bodde før, der hadde vi sprøe/merkelige naboer... Den arbeidsløse i rosa joggebukser som bare dukket opp og stilte dumme spørsmål hver gang vi holdt på med et eller annet utenfor, og de inne ved siden av som kasta alt de ikke hadde bruk for inne ut på vår felles utvendige oppgang... Også snakker folk rart her... Selv er vi heeelt normale :blunke: Jennifer
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mars 2003 #8 Skrevet 22. mars 2003 Jeg har vært meget heldig med mine naboer- men så bor jeg i en bygård med veldig høy standard og det preger selvsagt de som bor her. Her finnes ingen som lager bråk og de som jeg har snakket med er meget hyggelige og høflige, ingen kaster søppel noe sted, teppene og plantene i gangene blir holdt pene, lyspærer blir byttet ut med en gang de har gått etc. Milla
Eowyn Skrevet 22. mars 2003 #9 Skrevet 22. mars 2003 Jeg har vært meget heldig med mine naboer- men så bor jeg i en bygård med veldig høy standard og det preger selvsagt de som bor her. Her finnes ingen som lager bråk og de som jeg har snakket med er meget hyggelige og høflige, ingen kaster søppel noe sted, teppene og plantene i gangene blir holdt pene, lyspærer blir byttet ut med en gang de har gått etc. Milla Vet ikke helt om jeg misoppfattet dette temaet, men var ikke spm om noen hadde noen sprø naboer??? Tror ikke det var hvilken standard det var der vi bodde..... :blunke:
Gjest Kira Skrevet 22. mars 2003 #10 Skrevet 22. mars 2003 Jeg har en som _må_ spille høy musikk _tidlig_ på morgenen. :x
Sandman Skrevet 22. mars 2003 #11 Skrevet 22. mars 2003 Jeg har vært meget heldig med mine naboer- men så bor jeg i en bygård med veldig høy standard og det preger selvsagt de som bor her. Her finnes ingen som lager bråk og de som jeg har snakket med er meget hyggelige og høflige, ingen kaster søppel noe sted, teppene og plantene i gangene blir holdt pene, lyspærer blir byttet ut med en gang de har gått etc. Milla Hva med naboene dine da? Kanskje de har en nabo de misliker sterkt? Du tror ikke det er mulig å få til et enda sterkere engasjement, rent tidsmessig, i jobb og Big Brother, enn det du har pr idag?? Stå på...
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2003 #12 Skrevet 22. mars 2003 nei naboene mine er normale,men lurer på hva de mener om meg,for jeg er ikke det i det hele tatt!!! kunne egentlig tenkt meg å hatt en som meg i nabolaget jeg.............
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mars 2003 #13 Skrevet 22. mars 2003 Vet ikke helt om jeg misoppfattet dette temaet, men var ikke spm om noen hadde noen sprø naboer??? Tror ikke det var hvilken standard det var der vi bodde..... :blunke: Selvfølgelig er det sammenheng mellom hvor mennesker bor og hvilke naboer du har. Jeg har rolige naboer fordi jeg bor i en meget bra bygård- mens de som bor i ett mer belastet bomiljø nok har mer utagerende naboer samt mer bråk, ustabilitet, ungeskrik etc. Og Sandman- dine oppgulp kan du spare deg. Milla
starie Skrevet 22. mars 2003 #14 Skrevet 22. mars 2003 Det er noen s,årare her, men ingen som spiller høy musikk eller bråker. Alle i oppgangen er kjempehyggelige og hilser på meg når jeg treffer dem.
Sandman Skrevet 22. mars 2003 #15 Skrevet 22. mars 2003 Milla skrev: "Og Sandman- dine oppgulp kan du spare deg." sitat slutt. Det er jo nettopp det jeg gjør, nemlig sparer mine oppgulp, slik at jeg kan ha noen å benytte overfor notoriske løgnere. Ha en fortsatt hyggelig helg!
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 #16 Skrevet 23. mars 2003 Selvfølgelig er det sammenheng mellom hvor mennesker bor og hvilke naboer du har. Jeg har rolige naboer fordi jeg bor i en meget bra bygård- mens de som bor i ett mer belastet bomiljø nok har mer utagerende naboer samt mer bråk, ustabilitet, ungeskrik etc. Milla Det er meget bra her hvor jeg bor også, kan ikke akkurat si at det er et "belastet bomiljø". Det er også ryddig og flott her, ingen kaster søppel, tepper i gangene blir holdt pene og lyspærer blir skiftet. Men man kan vel ha rare naboer selv om standarden er bra!!!! Eller hva?!!?
Silfen Skrevet 23. mars 2003 #17 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har en idiotnabo og trenger ikke flere. Han ble skikkelig sinna her om dagen da han hadde latt bilen stå uten håndbrekk på, slik at den rygget seg selv inn i porten min. Kom meg ikke inn med vogn. Da vi(andre naboer og meg) ikke fikk kontakt med dustenaboen, ringte jeg politiet slik at de fikk ordne opp. Da kom dustenaboen tuslende, han hadde bare latt vær å åpne døre og å ta telefonen, for han SPISTE LUNSJ! Har flere episoder, han er skikkelig teit. Har en annen som er litt rar, men som ikke plager noen på noen som helst måte. Bor i en stille gate, villastrøk, men rare naboer dukker opp overalt, uavhengig av standard. Mennesker blir ikke automatisk hyggelige og mindre sprø fordi de har penger mellom hendene!
Arwen Skrevet 23. mars 2003 #18 Skrevet 23. mars 2003 Det er meget bra her hvor jeg bor også, kan ikke akkurat si at det er et "belastet bomiljø". Det er også ryddig og flott her, ingen kaster søppel, tepper i gangene blir holdt pene og lyspærer blir skiftet. Men man kan vel ha rare naboer selv om standarden er bra!!!! Eller hva?!!? Enig, det er forskjell på et hardt belastet miljø og rare naboer. Stooooor forskjell
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mars 2003 #19 Skrevet 23. mars 2003 Sprø og sprø... Men jeg har en IRRITERENDE nabo (vet enda bare ikke hvilken leilighet...) som spiller piano... Til alle tenkelige tider på døgnet.. Ikke om natten heldigvis, men tidlig om morgenen til sent på kveld. Klarer ikke helt å lokalisere hvor pianospillingen kommer fra.. Sitter jeg i stuen høres det ut som leiligheten over, ligger jeg i sengen på soverommet så høres det ut som det ernaboen vegg i vegg.. Blir sprø! Så kanskje er jeg den sprøeste naboen selv, der jeg smiler fint og hilser på alle naboene mine mens jeg tenker inni meg at "F*** TA DEG HVIS DET ER DU SOM SPILLER PÅ DET J**** PIANOET!!!!"
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. mars 2003 #20 Skrevet 23. mars 2003 Slettet. Tusenfryd - moderator
Anbefalte innlegg