Gå til innhold

nostredamus

Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

nostredamus eller hva han het skreiv vist at den trede verdenskrig skulle innledes med at de to tårna i den nye byen skulle falle.

slaget skulle dereter stå i midt østen.

einstein sa en gang "jeg veit ikke hva man utkjemper tredje verdenskrig med , men fjerde blir med stokker og stein"

trur dere på tolkingen av nostredamus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av det tror jeg har blitt tolket riktig.

Mye blitt tolket feil.

Det kommer an på hvem som leser.

Selv har jeg ikke lest så mye av han men finner emnet fasinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på Nostradamus jeg da. :murvegg: Og jeg tror at med disse hevn greiene å maktspillene de driver med gjør de slik at spådommene går i oppfyllelse. Det er ikke nødvendig at det skjer alt han har sagt. Han sa selv at menneskene hadde muligheten til å unngå det han forutså. Min mening er at dersom vi skal unngå disse tragiske utfallene må menneskene begynne å lytte til hverandre og slutte å kjempe om hvem som er best og hvem som har mest makt. Jeg ser ikke noen grunn til det går å forsvare å ødelegge menneskelig av noen som helst grunn. Det er aldeles forkastelig. :kjempesinna: Hvis de absolutt vil tan han houssein får de jammen reise ned å skyte ham i hodet!!!

Ikke kom å si at de ikke klarer det. Det klarer de nettopp. :evil: De vet jo alt om alle - så hvorfor skulle de ikke klare å infiltrere nok til å kunne vite hvor Houssein holder til.

Dette handler om å vise makt og penger. Det beste vi kan gjøre er å nekte tenke likt. Vi kan begynne å tenke ut fra respekt for mennesker og tillit og interesse for andres synspunkt og ståsted. :kysse: Jo mer vi tenker og lever etter nye regler og holdninger jo mer smitter disse holdningene - og jo større er sjangsen for at Nostrodamus profetier ikke slår til denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Ja jeg tror på Notredamus. Har ikke lest alle hans spådommer. Men mener å huske at mye har slått til. Det er litt for mye av en tilfeldighet syns så jeg, når han har spådd dette så langt bak over, som han umulig hadde kunnet diktet opp. Blir skremt jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har hørt at den spådommen om de to tårnene bare var oppspinn. Ellers så har han vel spådd så mye at det skal godt gjøres om ikke noe slår til. Da tror jeg mer på det Einstein sa om at den fjerde verdenskrig utkjempes med stokker og stein, for i en evt tredje verdenskrig vil vel så mye bli ødelagt at det er alt som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ja, hvem skal man tro på? Nostradamus? Mange av de som har tolket opp igjennom årene?

Han skrev sine vers på en slik måte at det var vanskelig å forstå for andre, om ikke umulig. Det var jo straff for den slags på den tid. Mange har i årenes løp prøvd å tolke, men hvem skal vi tro på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på han ja... Og det er skremmende.

Han kunne se så lang tid fremover og maaange av hans forutseelser har vist seg å stemme.

Han skrev det om de to tårnene..

Tror som Mzfire at litt for mye er tilfeldigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...