Charliemamma Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei. Jeg har tenkt på en ting veldig leeenge nå. Blir snart sprø vis eg ikkje får det ut av hodet og kanskje høre hva andre syntes. Jeg og min kjære har snakket om og forlove oss. Jeg har veldig lyst og d virket som han også hadde det da vi snakket om det. Nå er han vekk reist og kommer ikkje hem før om 4 uker og jeg har nå gått og vudert og spørre han om vi skal forlove oss når han kommer hjem igjen men jeg er så super beskymret over at eg jeg får et negativt svar Da vi snakket om det var begge veldig positivt til d og begynte så vidt og snakke om når vi kanskje skulle sette en dato for bryllupet. Men så etter noen dager var det på en måte glemt av begge. Han sa oxo da vi snakket om det at vi kanskje skulle vente litt. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg vente til han eventuelt tar opp temaet igjen eller ska jeg bare spørre når han kommer hjem?
Maja_83 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg ville ventet. Noen tar det personlig om dama frir før de får sjansen selv...
Frøken eple Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Vi snakket også lenge om å gifte oss og forlove oss, men vi ble enige om at vi skulle vente _litt_. Og så sa han at han gjerne ville fri. Så da fikk han lov til det
Charliemamma Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Hmmm... ja kanskje det er lurt og vente... men blir små gal av og vente oxo.
LilleSolstråle Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Siden han selv sa han ville vente litt,så er jeg nok enig med de andre om at du ikke bør spørre enda... Heller se an fremover,kanskje han har noen planer Men du kan jo alltids kose deg med å titte litt på kjoler på nettet og leke litt med hvordan du kunne tenke deg å¨ha bryllupet deres. <Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå