Frøken eple Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg vurderer å reise til utlandet og kjøpe brudekjole. Hvor kjøpte dere deres kjole? Vet mange drar til Danmark, men jeg har tenkt litt på Baltikum etc. Er jo veldig billig der, men spørs om det er noe fint Noen med erfaringer? Evt en link til en side fra et av de landene? Jeg prøvde å google, men er visst ikke så flink på det
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har akkurat bestilt min i Australia. En god del billigere selv om jeg må betale toll. Fikk kjolen til samme pris helt ny til hva jeg fikk tilbud om for en butikk-kjole i Norge. Men det tar 6 månder til den kommer. Vet ikke hvor lett det er å få tak i en kjole hvis man bare er på en kort tur..
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg kjøpte min Demetrios kjole i Polen til halv pris av hva den eksakt samme kjolen ville kostet her hjemme. Rimelig fornøyd med det Alt av annet burdeutstyr er også mye billigere, og utvalget er tipptopp!
Frøken eple Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg kjøpte min Demetrios kjole i Polen til halv pris av hva den eksakt samme kjolen ville kostet her hjemme. Rimelig fornøyd med det Alt av annet burdeutstyr er også mye billigere, og utvalget er tipptopp! Å så bra! Jeg var litt redd for at det kanskje var "østeuropeiske" moter på det der borte Hei, fordommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå