Rexina Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 For bare noen uker siden kjøpte jeg Touche Eclat, og har brukt den 7 ganger eller noe.. og for noen dager siden oppdaga jeg noe utslett lignende prikker som klør litt og ser ut som små talgklumper. Jeg har også fått sår og tørr hud! Har aldri opplevd noe sånt før! Noen flere som har merket dette? Mistenkte først øyenkremen min, men den har jeg tålt fint i den tiden jeg har hatt den (litt over en mnd).
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 ja. jeg sluttet å bruke denne for noen år siden pga dette.
venus* Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 YSL og Dior er ikke akkurat sprarsommelige med parfymen i sine produkter, så det er ikke rart at noen reagerer.
Gjest cassia Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg har aldri hatt noen problemer med TE, og jeg har ganske ømfintlig hud.
Ce'Nedra Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg har også ømfintlig hud, men har aldri reagert på denne. Gå tilbake og klag på den
Rexina Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Da skal jeg gjøre det! Takk for svar:)
Imogen Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg reagerte også på den, plutselig, etter å ha brukt opp flere stykker. Synes det var rart, og testet flere ganger, men ble like rød hver gang der jeg hadde brukt den. Kjipt, for jeg var egentlig fornøyd med den ellers...
Gjest Morbær Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Har også fått rød og sår hud av denne. Trodde først det kom av at jeg hadde fått bakterier på penselen men etter å ha vasket den grundig var problemet like ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå