Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Renate_*
Skrevet

Hei. Jeg har akkurat vært å fått meg hair extentions og det kosta meg 4000 kroner, den lureste måten frisøren sa var at man burde bruke teip, ikke sveising, siden jeg ville jo egentlif sveise, men hun sa at 70% av de som sveiste på hår, måtte klippe seg kort når håret ble tatt av, derfor tok jeg teip istedet. Har hatt den nå i 3 dager, å jeg føler at den begynner å skli fra håret på en måte. Frisøren sa at teipen måtte være 1 cm fra hodebunnen, men føler at den begynner å skli av fra sidene av teipen, men frisørsadama sa at den kunne henge et halvt år på, å at håret kunne brukes fler ganger visst jeg hadde hatt lyst å sette det på igjen seinere. Har noen Opplevd dette før, Svar meg er dere snille :/ Er litt bekymra .. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd teip, jeg syr på. I løpet av de tre første dagene er det vanlig at de sklir ut litt og ikke blir så stramme lenger. Men hvis de sklir veldig langt ned, ville jeg gått og klaget til frisøren, for det kan gjøre håret ditt flokete å ha det for langt ned.

Ellers kan du lese litt her om å sy på hvis du vil :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=280357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...