Somlepus Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei Hver gang jeg er i butikken kjøper jeg bokser med mais, men av en eller annen grunn virker det som om jeg alltid klarer å velge de merkene som det ikke smaker noe av. Kan noen anbefale meg mais som det smaker litt av. Somlepus
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Coop Änglamark økologisk mais er også veldig god, liker også green giant.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Green Giant er desidert best Signerer denne her!!! av boksmais er green giant best ja...
Gjest Somlepus..ikke innlogget Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Hei Takker for svar green giant mais står nå på handlelisten .. jippi
LilleBille Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 SW .. er også et godt alternativ.. - har de beste hermetiske maiskolbene.
Rainbow Brite Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Coop Änglamark økologisk mais er også veldig god, liker også green giant. Uten tvil! Her er bitene hele, og ikke most inn i hverandre på en ekkel måte. De ser friske ut, og smaker friskt.
Gjest s.n Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Uten tvil! Her er bitene hele, og ikke most inn i hverandre på en ekkel måte. De ser friske ut, og smaker friskt. Signerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå