Gå til innhold

lavere forbrenning ved røyke-snusslutt-

Metis

Anbefalte innlegg

........eller er det slik at når man slutter å røyke, endrer forbrenningen seg for alltid?

Jeg har alltid hatt høy forbrenning,og har kunnet spise hva som helst uten å legge på meg. Så slutter jeg å røyke(og snuse....), og vips, 6-7 kilo opp med en gang!!

Spiser ikke noe mer enn før, og lurer derfor på om dette vil stabilisere seg naturlig etter en stund, eller er det slik at jeg har en annen forbrenning nå enn før (for alltid). Hm.

Rotete fremstilt, men håper noen skjønner hva jeg prøver å formidle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

........eller er det slik at når man slutter å røyke, endrer forbrenningen seg for alltid?

Jeg har alltid hatt høy forbrenning,og har kunnet spise hva som helst uten å legge på meg. Så slutter jeg å røyke(og snuse....), og vips, 6-7 kilo opp med en gang!!

Spiser ikke noe mer enn før, og lurer derfor på om dette vil stabilisere seg naturlig etter en stund, eller er det slik at jeg har en annen forbrenning nå enn før (for alltid). Hm.

Rotete fremstilt, men håper noen skjønner hva jeg prøver å formidle....

jeg vet ikke helt.. men da jeg fulgte med på puls på nrk for noen år siden ifm røykeslutt, sa de at vekten vil stabilisere seg etter en stund.

jeg må passe matinntaket nå, men om det skyldes alder eller røykeslutt vet jeg ikke.. det er 6 år siden jeg slutta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...