Gjest Linnea Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg var på fest hoe en vennina i helga. Det var en dritbra fest, hyggelig folk, ble kjent med et par stykker, drakk ganske mye, så å si veldig mye..at jeg ble dritings, eller mer enn dritings egentlig. Hva kaller man det?? Går det ann å bli mer enn dritings? At man knapt husker no fra en viss kveld? Jeg våkna på et hotellrom med en fyr som jeg ble kjent med tja, for noen uker siden. Har jo vært på sånn middaggreie i byn med et par venniner av meg der han plutselig dukka opp og spiste sammen med oss..vi har vært på samme fest et par ganger før, og snakka en del, og på sånn filmkveld hos en bekjent av oss begge. men jeg har aldri hatt så å si noe følelse for han i det hele tatt. men jeg våkna i senga med han på søndagen? på et hotell??? jeg spurte om det har skjed no den natta, han sa det ikke gjorde det. han sa at jeg var så altfor trøtt, at isteden for å sitte i drosjen videre hjem til meg, ville jeg visst bare bøi med til hotellrommet sånn at jeg kunne få lagt meg for at jeg var kjempetrøtt..var fortsatt en halv time til der jeg bor. (fra hotelelt der vi lå) Jeg tror på fyren altså, men allikevel så jhusker jeg ingenting fra den natta! Om han hadde p*lt meg, så er jo det skjedd allerede, og at jeg faktisk ikke har no imot det for han er kjempekjekk fyr, men jeg trodde at han ikke likte meg på den måten.. :rødme: eller? men går det ann å putte et eller annet greie i en drink/ øl, rusbrus for at man skal bli fortere og mere full? hva kaller man det som? det heter vel ikke bare å skjenke det...men det heter vel noe annet? hvorfor spurte han meg bare ikke??
Terese:) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 (endret) " men går det ann å putte et eller annet greie i en drink/ øl, rusbrus for at man skal bli fortere og mere full? hva kaller man det som? det heter vel ikke bare å skjenke det...men det heter vel noe annet? hvorfor spurte han meg bare ikke?? " ja tror du han har gått så langt å putta noe i drinken din? du vingler j o litt ved å si "Om han hadde p*lt meg, så er jo det skjedd allerede, og at jeg faktisk ikke har no imot det for han er kjempekjekk fyr" sjangsen for at du bare drakk alt for mye er jo ganske stor.. du hadde vel lagt merke til hvis han hadde liggi/overgrepet seg med deg dagen etter?... Endret 15. august 2007 av Terese:)
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 dagen derpå var jeg bare overraska! positiv overraska da. jeg trodde at han ikke ville ha meg i det hele tatt. eller no. men det kan jo fortsatt hende at det virkelig ikke skjedde noe den natta da. sikkert bare hjernen min som lurer meg, siden jeg ville så gjerne nå at noe skulle ha skjedd. siden den natten tenker jeg bare på han. merkelig. og jeg som ikke hadde følelser for han i det hele tatt før dette. hva er dette? hvorfor oppfører jeg meg sånn nå? :rødme:
Terese:) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 dagen derpå var jeg bare overraska! positiv overraska da. jeg trodde at han ikke ville ha meg i det hele tatt. eller no. men det kan jo fortsatt hende at det virkelig ikke skjedde noe den natta da. sikkert bare hjernen min som lurer meg, siden jeg ville så gjerne nå at noe skulle ha skjedd. siden den natten tenker jeg bare på han. merkelig. og jeg som ikke hadde følelser for han i det hele tatt før dette. hva er dette? hvorfor oppfører jeg meg sånn nå? :rødme: fordi du sikkert er litt forelska.. har du snakka med han i det siste da?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 nei hehe. vil gjerne snakke mer med han, men litt flaut ang. helgen. at vi sov i samme seng. men finnes det et sånt middel man ha ha i drinker osv for at man skal bli mere full?
Terese:) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 nei hehe. vil gjerne snakke mer med han, men litt flaut ang. helgen. at vi sov i samme seng. men finnes det et sånt middel man ha ha i drinker osv for at man skal bli mere full? aner ikke
Ce'Nedra Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 nei hehe. vil gjerne snakke mer med han, men litt flaut ang. helgen. at vi sov i samme seng. men finnes det et sånt middel man ha ha i drinker osv for at man skal bli mere full? Ja, det finnes. Men det går jo også an å få blackout av å drikke for mye alkohol.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 er det en slags dop el no? el tablett? men uansett da. han kunne jo bare ha spurt. kanskje vi kunne ha fått det bedre uansett. kjente det på meg dagen derpå at vi hadde lugget med hverandre..men det kan jo hende det bare var hjernen som surra siden jeg ville at det skulle skje..fordi han er bare så kjekk. var jo i tilleg litt misunnelig på ho vennina mi for jeg trodde han var keeeeen på ho. jeg trodde det var ho han ville ha eller?
Ce'Nedra Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Tja, mange som får den følelsen av at de blir enda mer drita av Rohypnol i alle fall. Tror vel helst på at du hadde drikki nok jeg da..
mamut75 Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Hadde ei veninne ei gang som jeg tror fikk i seg rohypnol (noen dopet henne når hun var ute) . Det hun sa i ettertid var at hun husket alt krystall klart frem til et bestemt tidspunkt , men så ble alt blankt fram til hun våknet i sin egen seng og ikke skjønte hvor hun var .
Gjest ts Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Hadde ei veninne ei gang som jeg tror fikk i seg rohypnol (noen dopet henne når hun var ute) . Det hun sa i ettertid var at hun husket alt krystall klart frem til et bestemt tidspunkt , men så ble alt blankt fram til hun våknet i sin egen seng og ikke skjønte hvor hun var . ååå? næmen, ville han ha meg til sengs tror dere? derfor dopet han meg? nei nå må jeg bare møte han igjen, og heller bare være ærlig med han enn å gå rundt her i huset og lure. men er det frekkt å spørre noe sånt? for andre gang? han sa jo nei da jeg spurte han dagen derpå, men jeg klarer lissom ikke å tro det han sa jeg!
Gjest ts Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 åååå, vedder på at jeg kommer til å miste kontakten med han nå etter alt dette. det pleier å være sånn det. typisk. jeg vil ikke skremme han vekk lissom for da mister jeg nok kontakten med han for godt. det er så trist nå som jeg er blitt forelsket i han (tror jeg). jo jer blitt det. :rødme: men hva hadde dere gjort i sånn situasjon? hadde dere bare prøvd å glemme denne fyren? og prøvd å glemme det som har skjedd i helga? latt være å spørre han om det virkelig skjedde no?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Hihi, er det ingen som reagerer på at hun syntes det er greit at han kanskje har dopet henne? Han kunne jo bare spurt først, og det er ok fordi du hadde lyst likevel? Så det er greit at en mann tar for seg uten å ha fått et ja først? nei det blir litt for teit, og jeg klarer ikke helt ta det seriøst. Ingen kan mene at det er positivt at han dopet en fordi dette viser at en vil ha sex med deg. Nå tror jeg ikke han har dopet deg, og du vet jo selv ca hvor mye du drakk og om mengden kan tilsvare så full som du var, husker du ikke det selv kan nok noen andre svare deg.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 ååå? næmen, ville han ha meg til sengs tror dere? derfor dopet han meg? nei nå må jeg bare møte han igjen, og heller bare være ærlig med han enn å gå rundt her i huset og lure. men er det frekkt å spørre noe sånt? for andre gang? han sa jo nei da jeg spurte han dagen derpå, men jeg klarer lissom ikke å tro det han sa jeg! Tror ikke han trengte å dope deg, fordi du var full nok allerede. Men det kan godt hende dere lå med hverandre, men at han ikke vil innrømme det fordi han er redd for at du skal anmelde ham for overgrep. Du må jo merke på underlivet om det har vært noe aktivitet der eller ikke?
Gjest ts Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Tror ikke han trengte å dope deg, fordi du var full nok allerede. Men det kan godt hende dere lå med hverandre, men at han ikke vil innrømme det fordi han er redd for at du skal anmelde ham for overgrep. Du må jo merke på underlivet om det har vært noe aktivitet der eller ikke? jo, men er ikke sikker. neida. jeg skal aldri i livet gjøre det. ikke han. hadde det vært andre, hadde jeg helt sikkert gjort det. men jeg vil adri anmelde akkurat denne fyren for overgrep.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 jo, men er ikke sikker. neida. jeg skal aldri i livet gjøre det. ikke han. hadde det vært andre, hadde jeg helt sikkert gjort det. men jeg vil adri anmelde akkurat denne fyren for overgrep. Ja det er klart, han her er jo så kjekk at han kan du ikke annmelde, til tross for at han har overgrepet det om du var så full som du beskriver og dere faktisk hadde sex.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Hvis du var dritings, er det ikke sikkert at du har tatt deg ut fra din mest sexy side i sengen hans. Det er bare å innse at du kanskje har vært ulekker. Uansett skal han ikke ha sex med en stupfull person, og mange menn har integritet nok til å ikke dyppe den i hva som helst under hvilke som helst omstendigheter. Om han har utnyttet deg i hjelpeløs tilstand eller dopet deg, ville jeg ikke spekulert i så lenge du ikke har annen grunn til å tro at det har skjedd seksuelle handlinger enn at dere har sovet i samme seng og han er mann.
Varsia Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 ååå? næmen, ville han ha meg til sengs tror dere? derfor dopet han meg? nei nå må jeg bare møte han igjen, og heller bare være ærlig med han enn å gå rundt her i huset og lure. men er det frekkt å spørre noe sånt? for andre gang? han sa jo nei da jeg spurte han dagen derpå, men jeg klarer lissom ikke å tro det han sa jeg! Hvorfor tror du at du ble dopet??? Neivel, så du husker ingenting, men det er faktisk svært, svært vanlig når man blir full. Det å anklage noen for å ha dopet deg er faktisk ganske alvorlig, og HVIS han gjorde det er han en farlig drittsekk du bør holde deg langt unna. Men jeg tror ikke han dopet deg nei, de fleste som har blitt dopet har vel det på følelsen i etterkant, at noe galt har skjedd? Jeg tror rett og slett du ikke husker noe fra den hotellnatta fordi det ikke skjedde noe som var verd å huske. Du var full, du gikk inn på hotellrommet og sovnet. Finito. Ingen sprell å huske fra det.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Kan jeg spørre deg hvor gammel du er, lille venn..? Du virker temmelig umoden og uerfaren.. Du har altså aldri hørt om at d finnes diverse som utspekulerte "onde" mennesker kan ha i drinken/ølet ditt for å få deg neddopet??? Ikke for at jeg mistenker at han har gjort noe sånt, for der har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg. Har du virkelig aldri lest om/hørt om/sett på tv eller film om at dette eksisterer?? Da KAN du bare ikke være så gammel.. Og sikkert ikke gammel nok til å ha hatt sexuell omgang med andre enn deg selv.. Mener ikke å være spydig, men d virker som du HÅPER at han skal ha hatt sex med deg - til tross for at du ikke husker noe i d hele tatt! Og hva er evt poenget med DET?? At du skal ha en "unnskyldning" for å ha kontakt med ham videre?? Evt i form av å beskylde ham for noe ulovlig.. (Ulovlig siden du ikke var bevisst, eller evt siden du ikke er gammel nok) Eller er du rett og slett bare oppmerksomhetssyk? Du VIL at han skal ha gjort d siden, som du selv sier, han er så veldig kjekk, og dette vil gi deg en viss status i venneflokken?!? Nei, tenk deg godt om før du blåser dette opp til mer enn nødvendig. For jeg mistenker deg sterkt for å gjøre d på HELT feilt grunnlag! Men HVIS d derimot skulle vise seg at han har pult deg og du ikke var bevisst (enten d var selvforskyldt pga for mye alkohol, eller du var neddopet), ELLER ikke over den sexuelle lavalder, så anmeld for ALL DEL denne mannen/gutten!! Lykke til videre..
Gjest ts Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Kan jeg spørre deg hvor gammel du er, lille venn..? Du virker temmelig umoden og uerfaren.. Du har altså aldri hørt om at d finnes diverse som utspekulerte "onde" mennesker kan ha i drinken/ølet ditt for å få deg neddopet??? Ikke for at jeg mistenker at han har gjort noe sånt, for der har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg. Har du virkelig aldri lest om/hørt om/sett på tv eller film om at dette eksisterer?? Da KAN du bare ikke være så gammel.. Og sikkert ikke gammel nok til å ha hatt sexuell omgang med andre enn deg selv.. Mener ikke å være spydig, men d virker som du HÅPER at han skal ha hatt sex med deg - til tross for at du ikke husker noe i d hele tatt! Og hva er evt poenget med DET?? At du skal ha en "unnskyldning" for å ha kontakt med ham videre?? Evt i form av å beskylde ham for noe ulovlig.. (Ulovlig siden du ikke var bevisst, eller evt siden du ikke er gammel nok) Eller er du rett og slett bare oppmerksomhetssyk? Du VIL at han skal ha gjort d siden, som du selv sier, han er så veldig kjekk, og dette vil gi deg en viss status i venneflokken?!? Nei, tenk deg godt om før du blåser dette opp til mer enn nødvendig. For jeg mistenker deg sterkt for å gjøre d på HELT feilt grunnlag! Men HVIS d derimot skulle vise seg at han har pult deg og du ikke var bevisst (enten d var selvforskyldt pga for mye alkohol, eller du var neddopet), ELLER ikke over den sexuelle lavalder, så anmeld for ALL DEL denne mannen/gutten!! Lykke til videre.. Jeg er nettop fylt 18. Jo, dete r jo det jeg gjør. Jeg håper at vi har hatt samleie med hverandre ja. Jeg vet ikke selv hvorfor jeg sier noe sånt nå. men jeg tror jeg er forelsket! Jeg hadde nok aldri sagt noe sånt hvis ikke det var for at jeg var blitt forlesket i denne fyren. Jeg har hatt jkærester før jo. to ganger, og ja har hatt samleie med dem også. ikke samtidig da:D var sammen emd han ene i 2 måneder bare. og han andre 1 uke. men så merkelig at jeg plutselig er blitt forlesket i han? var jo ikke det før?? går det ann å få en til å være forelsket i deg med sånn pille og? som varer i et par dager kanskje, også forsvinner den forelskelse følelesen igjen? nå er jeg helt på trynet her kanskje, men ja har ikke så mye erfaring angånede dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå