Angel2006 Skrevet 15. august 2007 #1 Del Skrevet 15. august 2007 Det er virkelig en episode de har sendt før som går på tv av Ghost Whispere i kveld ?!.. Ganske sikker på at jeg så denne episoden for noen uker siden. Skuffet, for jeg liker denne serien Dumme TvNorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 15. august 2007 #2 Del Skrevet 15. august 2007 Nei, de sendte reklame for gammel episode, men dagens episode var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Del Skrevet 16. august 2007 Har aldri sett denne episoden før jeg ihvertfall, og jeg har sett alle episodene som har gått på tvnorge. Men mens vi snakker om Ghost Whisperer. Jeg ble så forvirra av en av de siste episodene, der hun som jobber sammen med Melinda og sønnen hennes savnet pappaen som hadde bursdag og sånn, og sønnen fikk vite at Melinda kunne se døde og ville snakke med faren sin gjennom henne eller hva det var. Hadde ikke han kontakt med pappaen sin helt i begynnelsen når de møttes da? Han hadde stjålet noen billetter fra butikken eller hva det var, var ikke pappaspøkelset der da? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Trodde de VISSTE at Melinda kunne se spøkelser p.g.a. det, så jeg syntes det var så rart at hun ville holde det hemmelig for dem. Men jeg tar sikkert feil nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg som er gjesten over. Fant ut av det selv, hehe. Var fyren som hadde eid billettene som var spøkelset, så da visste nok ikke hun butikkdama og sønnen noe om han likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå