Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sluttet på pilla i midten av juli, er vel litt over 4 uker siden siste pillemens begynte. Men når kan jeg forvente mensen nå da? Har skjønt at dette varierer veldig, men vil jo gjerne vite det tidligst mulig om jeg skulle være så heldig å bli gravid med engang, når testet dere første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei! Vel...

Jeg sluttet på pillen i midten av juli(rett etter mens), og til denne dags dato har ikke jeg fått mens. Sååå det kan ta tid ja. Jeg har heller ikke lenger følelse på nårtid jeg har eggløsing heller nå, eller om den kommer/har komt i det hele tatt nå som jeg sitter uten mens og med negativ graviditetstest. Hehe :P

Poenget mitt er at du kan ikke forvente mens, den kan komme til sin tid, eller flere uker etter, ja tilogmed opp i 3 mnd etter du sluttet på pillen har jeg hørt. Vet du når du hadde eggløsing/skal ha eggløsing? Da kan du teste 2-3 uker etter det som regel, når du venter mens

Endret av fiktiv
Skrevet

Det kan være du blir gravid med en gang, og det kan hende det tar lang tid før din ekte mensen kommer. Tok godt over 100 dager på meg, men testet innimellom for å være sikker. Det er jo en mulighet det :)

Lykke til!

Skrevet (endret)

Ser ut som jeg ikke trenger å tenke mer på det nå. Har da begynt å blø litt nå, så da er det nok mensen som er på tur, desverre.

Endret av Tussi!
Skrevet (endret)
Ser ut som jeg ikke trenger å tenke mer på det nå. Har da begynt å blø litt nå, så da er det nok mensen som er på tur, desverre.

Det skal du ikke vere så rask med å si desverre til... Du er heldig på en måte! Tenk hadde du-som meg ikke hatt noe mens og deretter ingen eggløsing å gå etter for å lettest få barn.. Sant? Hurra for mensen(etter pilleslutt)! Hehe

Endret av fiktiv
Skrevet
Det skal du ikke vere så rask med å si desverre til... Du er heldig på en måte! Tenk hadde du-som meg ikke hatt noe mens og deretter ingen eggløsing å gå etter for å lettest få barn.. Sant? Hurra for mensen(etter pilleslutt)! Hehe

Hehe, det er kanskje sant det ja, skal vel ikke klage. Hurra :) Men den trenger ikke komme igjen.

Håpe det ordner seg for deg å da, ikke noe moro å gå å vente uten å vite noe. Bare håpe jeg hopper rett inn i "en" syklus med en gang, husker ikke hvordan det var før jeg begynte på pilla så.

Skrevet
Hehe, det er kanskje sant det ja, skal vel ikke klage. Hurra :) Men den trenger ikke komme igjen.

Håpe det ordner seg for deg å da, ikke noe moro å gå å vente uten å vite noe. Bare håpe jeg hopper rett inn i "en" syklus med en gang, husker ikke hvordan det var før jeg begynte på pilla så.

Hehe, det er rette innstillingen!

Lykke til :)

Skrevet

Skal bare være glad du har fått igjen mensen du :jepp: Jeg sluttet på pillene i mars og har fortsatt ikke fått mensen :gråte: Ikke er jeg gravid heller.....så håper kroppen snart er i rute her :kjefte:

Skrevet
Skal bare være glad du har fått igjen mensen du :jepp: Jeg sluttet på pillene i mars og har fortsatt ikke fått mensen :gråte: Ikke er jeg gravid heller.....så håper kroppen snart er i rute her :kjefte:

Uff, så kjedelig da.. Kommer forhåpentligvis snart da.. :klem:

Vet ikke om det er mensen eller hva det er, er ikke mye blod liksom, noe helt annet enn sånn det var på pilla. Men skal tydeligvis ikke klage har jeg skjønt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...