Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #21 Skrevet 16. august 2007 Var nettopp på butikken og stod og plukka meg smågodt, med en sånn 'spade' som ligger der. Det står et par bak meg, en dame og en mann, og plutselig tar mannen og åpner den ene luka til en boks med sjokolade rett ved siden av der jeg står og plukker ting i posen min, og forsyner seg med 2 svære sjokoladebiter med hånda og spiser de, mens han sier, "smaksprøve" eller noe sånt til dama han er med. Hva slags folk er det som gjør sånt?! Graver langt ned i en sjokoladeboks smågodt-hylla med hele hånda, særlig mens det står noen ved siden av og plukker smågodt (med spade)!?? Veldig apetittelig!! Etter det klarte jeg ikke å plukke mer smågodt, ble så kvalm.. Tanken på den ekle hånda hans på sjokoladebitene.. Æsj. Stanket røyk gjorde han og! Så jeg bare så stygt på han og gikk og betalte. Har ikke noe lyst på det smågodtet jeg har kjøpt nå. Æsj! Gå å kjøp noe frukt og grønnsaker isteden! Nei, der tar jo folk med henda...ÆSJ
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #22 Skrevet 16. august 2007 Å fy...der sa du noe. Husker jeg sto ved en fruktdisk en gang, og en godt voksen mann bare sto der liksom, og da tenkte jeg "Han der har tenkt å naske druer", så jeg ble stående litt, jeg, bare på f, og han ble også stående og ventet på at jeg skulle gå, virket det som, så gikk jeg da, og snudde meg - joda, der sto han og nasket druer som jeg tenkte. At folk gidder! nææææ guriland for en ekkel fyr altså HÆ,Han smakte på druene for å se om de var gode nok til å kjøpes. Klart han ikke gadd å spise dem når du sto over han som ei sint lærerinne Når det kommer til saken/trådens spørsmål så sier jeg bare: BØøøøø..Du komer til å bli driitsjuk om du er så redd for litt bakterier
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #23 Skrevet 16. august 2007 Kjenner jeg blir helt kvalm. Gudene vet hvor de hendene har vært før! Enkelte mennesker tenker rett og slett ikke lenger enn nesetuppen .. Så grisete du er, vasker du ikke smågottet når du kommer hjem???? *målløs* Du kommer til å dø en sakte fremmedbakteriedød
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #24 Skrevet 16. august 2007 Var nettopp på butikken og stod og plukka meg smågodt, med en sånn 'spade' som ligger der. Det står et par bak meg, en dame og en mann, og plutselig tar mannen og åpner den ene luka til en boks med sjokolade rett ved siden av der jeg står og plukker ting i posen min, og forsyner seg med 2 svære sjokoladebiter med hånda og spiser de, mens han sier, "smaksprøve" eller noe sånt til dama han er med. Hva slags folk er det som gjør sånt?! Graver langt ned i en sjokoladeboks smågodt-hylla med hele hånda, særlig mens det står noen ved siden av og plukker smågodt (med spade)!?? Veldig apetittelig!! Etter det klarte jeg ikke å plukke mer smågodt, ble så kvalm.. Tanken på den ekle hånda hans på sjokoladebitene.. Æsj. Stanket røyk gjorde han og! Så jeg bare så stygt på han og gikk og betalte. Har ikke noe lyst på det smågodtet jeg har kjøpt nå. Æsj! Dette er det morsomste jeg har lest på lang tid Det som gjør det ekstra festlig er at du MENER det Denne tråden bør flyttes til snikksnakk
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #26 Skrevet 16. august 2007 Det er derfor jeg kaller det for HIV-godt. For mange år siden så jeg en narkoman HIV-positiv pasient av meg stå og foryne seg bra av smågodtet med bare hendene. Nå vet jeg jo at HIV viruset ikke er spesielt levedyktig utenfor kroppen, men kvalmt er det uansett. Dette har ikke forhindret meg i å kjøepe smågodt...
Gjest beekeeper Skrevet 16. august 2007 #27 Skrevet 16. august 2007 jeg kan gi deg nummeret mitt, hvis du vil ha en smak av min verden eller urin...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #28 Skrevet 16. august 2007 Dette er det morsomste jeg har lest på lang tid Det som gjør det ekstra festlig er at du MENER det Denne tråden bør flyttes til snikksnakk Sikkert bare en tulletråd
Tulipanpiken Skrevet 16. august 2007 #29 Skrevet 16. august 2007 Så godt som hver eneste gang jeg er på butikken ser jeg folk som plukker på og spiser av jordbær, druer, smågodt eller hva som helst annet. Jeg fatter ikke hva som går av dem! Ekkelt er det iallfall, og jeg kjøper nesten aldri smågodt lengre
Amalie_85 Skrevet 16. august 2007 #30 Skrevet 16. august 2007 De stedene jeg har jobba som det har vært smågodt var det heldigvis vasking hver dag av slike skjeer!!! Det er ganske ekkelt ja at folk bare skal ta å grafse. Minna meg litt om en liten gutt en gang som hadde gjemt seg for bestemoren, og siden jeg kjente dem begge leta etter den lille som jeg fant liggende flat på gulvet i et hjørne med henda fulle av smågodt. Jeg plukker han opp og sier det der vet du at du ikke får lov til, ikke er det pent å stikke av, og det er ikke lovt til å stjele sier jeg. Nå blir nok pappa sur på deg. Men gutten svarer: "pappa er i militæret så det gjør ikke noe, han kan ikke kjefte på meg"
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #31 Skrevet 16. august 2007 Det er derfor jeg kaller det for HIV-godt. For mange år siden så jeg en narkoman HIV-positiv pasient av meg stå og foryne seg bra av smågodtet med bare hendene. Nå vet jeg jo at HIV viruset ikke er spesielt levedyktig utenfor kroppen, men kvalmt er det uansett. Dette har ikke forhindret meg i å kjøepe smågodt... Stod det i panna hans at han var HIV pasient? Da bør du heller være mer skeptisk til frukt. Narkomane har en tendens til å rense sprøytespissen i eks. appelsiner. Når du er på et offentlig toalett, tar du med egen dorull da? Tenk på at vedkommende før deg har tatt i samme dorullen før han vasket seg på hendene. Tenker du på alle de som ikke vasker seg på hendene og tar i samme håndtaket som du tar i?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #32 Skrevet 16. august 2007 Stod det i panna hans at han var HIV pasient? Da bør du heller være mer skeptisk til frukt. Narkomane har en tendens til å rense sprøytespissen i eks. appelsiner. Mmmm... Blodappelsiiiin.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. august 2007 #33 Skrevet 16. august 2007 Eller hva med penger? De er fulle av bakterier. (En undersøkelse fant ut (ganske overraskende for min del) at det faktisk er flere bakterier på papirpenger enn på mynter. Hvis du betaler med kort, må du trykke på knapper (enten i minibanken eller på bankterminalen i butikken) som narkomane, ungdommer, innvandrere, alenefedre, pensjonister osv har tatt på før. Bakterier er det overalt. De aller færreste av dem gjør oss syke. Heldigvis.
Gjest tomat Mina Skrevet 16. august 2007 #34 Skrevet 16. august 2007 Var nettopp på butikken og stod og plukka meg smågodt, med en sånn 'spade' som ligger der. Det står et par bak meg, en dame og en mann, og plutselig tar mannen og åpner den ene luka til en boks med sjokolade rett ved siden av der jeg står og plukker ting i posen min, og forsyner seg med 2 svære sjokoladebiter med hånda og spiser de, mens han sier, "smaksprøve" eller noe sånt til dama han er med. Hva slags folk er det som gjør sånt?! Graver langt ned i en sjokoladeboks smågodt-hylla med hele hånda, særlig mens det står noen ved siden av og plukker smågodt (med spade)!?? Veldig apetittelig!! Etter det klarte jeg ikke å plukke mer smågodt, ble så kvalm.. Tanken på den ekle hånda hans på sjokoladebitene.. Æsj. Stanket røyk gjorde han og!Så jeg bare så stygt på han og gikk og betalte. Har ikke noe lyst på det smågodtet jeg har kjøpt nå. Æsj! Det er bare du som er umoden og prippen. Når det er sagt så skal man ikke gå å småspise av smågodt, druer,mandler o.l. Han tok ut 2 sjokoladebiter å spiste dem.Han la dem jo ikke tilbake igjen å ga dem til deg? Du får i deg flere av andres bakterier på andre måter enn dette forstår du Stanket det røyk av han også DEt var veldig avgjørende for meg her, for en ekling
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #35 Skrevet 16. august 2007 men greia var jo at han stappa hånda si inn i den sjokoladeboksen MENS jeg stod der, Rett ved siden av...! Jeg skulle jo egentlig plukke fra den boksen jeg og.. :" Kjenner jeg blir helt kvalm. Gudene vet hvor de hendene har vært før! Enkelte mennesker tenker rett og slett ikke lenger enn nesetuppen .. Jeg syns alle skulle barn skulle veies før og etter butikkbesøket med utrolig nøyaktige vekter, slik at de kunne betale akkurat det de har spist. Selv nasker jeg litt av og til, men jeg er jo ikke liten da. Vasker meg etter jeg har tisset offentlig gjør jeg aldri, fordi urinen er steril og vannkrana er det ikke. MORSOM TRÅD
razmatazz Skrevet 16. august 2007 #36 Skrevet 16. august 2007 Skjønner ikke at dette skal være så morsomt? Det er faktisk litt ekkelt med folk som grafser rundt på smågodt med hendene. Frukt og grønt skyller man som regel før man spiser det. Smågodt derimot... Var på 7 eleven for noen uker tilbake der en gutt på ca 5-6 stod og plukket smågodt. Da moren stod i kassen for å betale fant gutten tydeligvis ut at han også ville ha en annen sort smågodt, så han tok en hel neve i hånden og gikk mot moren. Poenget er at denne gutten var skikkelig skitten (så ut som han hadde kost seg veeeeldig i sandkassen el.l). Og hva gjør moren..? Hun ber ham om å legge det tilbake! Mmmmmmmm...
(-:Domino:-) Skrevet 16. august 2007 #37 Skrevet 16. august 2007 Det sjokkerer meg ikke, det er utrolig hvor frekke enkelte syns de har lov til å være.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #38 Skrevet 16. august 2007 Selv nasker jeg litt av og til, men jeg er jo ikke liten da. Vasker meg etter jeg har tisset offentlig gjør jeg aldri, fordi urinen er steril og vannkrana er det ikke. Ja, du var smart Urin er så sterilt at ingen burde vaske seg etter å ha vært på toalettet Greit at vasken og springen har bakterier på seg men du kan faktisk vaske hendene med såpe og vann, for så å bruke papir på springen/kranen og dørhåndtaket i det du skal gå ut derfra! Snakk om urenslige mennesker her
SuperNova Skrevet 16. august 2007 #39 Skrevet 16. august 2007 Eller hva med penger? De er fulle av bakterier. (En undersøkelse fant ut (ganske overraskende for min del) at det faktisk er flere bakterier på papirpenger enn på mynter. Hvis du betaler med kort, må du trykke på knapper (enten i minibanken eller på bankterminalen i butikken) som narkomane, ungdommer, innvandrere, alenefedre, pensjonister osv har tatt på før. Bakterier er det overalt. De aller færreste av dem gjør oss syke. Heldigvis. Det bekymrer meg ikke i stor grad, siden jeg verken sutter på penger eller slikker på bankterminalene.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. august 2007 #40 Skrevet 16. august 2007 Det bekymrer meg ikke i stor grad, siden jeg verken sutter på penger eller slikker på bankterminalene. Det var ment til gjesten som ikke vasker seg på hendene etter offentlig toalettbesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå