jente_84 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 (endret) Hei! Noen som har erfaring med p-pillene diane og hvordan det gikk når dere sluttet på de? Var en del plaget med kviser før eg begynte på de og fikk høre at de også skulle hjelpe mot det. Veldig mange av de forsvant men er spent nå siden eg er sluttet på de om "alle" vil komme tilbake?? Har vert uten i noen mnd nå og ikke merket så veldig mye heldigvis. Kommer gjerne kviser i forbindelse med EL? Noen som har erfaring fra det..?? Hvor langt tid brukte kroppene deres på å komme tilbake i normal syklus igjen når dere sluttet på diane? Endret 15. august 2007 av jente_84
Brudulja Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Fikk litt uren hud en kort periode når jeg sluttet, men det var bare "smårusk", ikke ordentlige kviser. Men nå var jeg ikke så innmari plaget før jeg begynte heller. Jeg fikk første EL på dagen 1 år etter siste pille... Fikk riktignok konstantert PCOS i mellomtiden, men hadde ikke hatt problemer med syklusen før jeg sluttet med diane. Fikk en ny mens etter 1,5 mnd eller så, og ble så gravid med pergo-kur. Så om den hadde blitt regelmessig eller ei vet jeg ikke.
jente_84 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Ok. Hvordan påviser de PCOS da, og når gjør de det? Hva er det egentlig, hehe, er ganske ny på dette her eg Min syklus er ikke kommet skikkelig regelmessig ennå, var i førsten sikkert nærmere 60 dager, så gikk det noen å 40 så håper på at den kan bli regelmessig om ikke så lenge...
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hei! Noen som har erfaring med p-pillene diane og hvordan det gikk når dere sluttet på de? Var en del plaget med kviser før eg begynte på de og fikk høre at de også skulle hjelpe mot det. Veldig mange av de forsvant men er spent nå siden eg er sluttet på de om "alle" vil komme tilbake?? Har vert uten i noen mnd nå og ikke merket så veldig mye heldigvis. Innen 6 mnd var alle kvisene tilbake hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå