(-:Domino:-) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har innbilt meg at de med rød undertone i huden søker seg mot sminke med røde toner, mens de med gul undertone søker mot gul..........men så leste jeg noe om at de med rød undertone bør bruke gul............så da var forvirringen total.. Noen som vet ?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 er noe med at gultonet foundation nøytraliserer rød hud, og vice versa
Gjest Cathena Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Om du plages med røde kinn, kan jeg anbefale grønn concealer. Det eneste som nøytraliserer rødt er grønn, altså komplementærfargene dens!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Dersom du har kald undertone i huden, skal du holde deg til kalde(evt. nøytrale) farger i foundation. Ellers risikerer du å ende opp oransje som sagt over her.
(-:Domino:-) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Mja, jeg syns ikke det er så lett å skjule grønn concealer uten at den skinner igjennom eller blir liggende som en maske under, men skjuler det lett med mineralsminke, så røde kinn er ikke noe stort problem, det var mer om jeg skulle bruke rød eller gultone jeg er usikker på. Orange har jeg heldigvis aldri opplevd å bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå