Gjest Bloggjomfruen Skrevet 15. august 2007 #1 Del Skrevet 15. august 2007 Emnetittelen sier alt. Har en blogg med stoff som folk ofte etterspør, men for at den skal kunne være til nytte, må folk først oppdage den. Så hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Del Skrevet 15. august 2007 legge ut link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 15. august 2007 #3 Del Skrevet 15. august 2007 Registrere siden i Google, sende mail til folk du vet er interessert. Kjenner du noen andre som har blogg, be om å bli lagt til lenkelisten deres. Send mail til ABC Startsiden, eller andre størr organisasjoner som kan være interessert i legge ut en lenke til bloggen din. Driv markedsføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolven Skrevet 15. august 2007 #4 Del Skrevet 15. august 2007 Har du link til bloggen din? Kanskje jeg kan legge det ut på min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 15. august 2007 #5 Del Skrevet 15. august 2007 Kommenter i andre blogger, det er den sikreste måten Du kan også pinge til www.bloggrevyen.no, da fikk jeg alltid masse treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloggjomfruen Skrevet 15. august 2007 #6 Del Skrevet 15. august 2007 Hva betyr å pinge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 16. august 2007 #7 Del Skrevet 16. august 2007 Hva betyr å pinge? Du kan lese om det på www.bloggrevyen.com.... Men enkelt forklart, du må legge inn en kode i ett felt under bloggteksten din når du har skrevet den, og så vil det bli linket til den bloggposten fra Bloggrevyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå