Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg har hatt en knullekompis i litt over 4 måneder nå og vi har på en måte avklart hva som er mellom oss og hva som ikke er mellom oss . Allikevel presterer han hver gang han tror jeg er sur å nevne ett eller annet med at han trodde at det jeg ville var bare å være knullekompiser og ikke noe mere . Hva er det med menn som ALLTID tror at damene må være interessert i noe mer - vi har liv mellom beina vi også !!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Dere er "Knullekompiser", for et vakkert ord, og dere har avklart mellom dere at dere er "knullekompiser"! Men når du er sur er han veldig ivrig på å minne deg om at dere er "knullekompiser"! Knullekpompis + knullekompise= knullekompost! Er, hva er spørsmålet?
Gjest Mirina Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hvilke type situasjoner gjør at du blir sur da? For meg er en knullekompis en knullekompis. Det vil si ren sex, og derfor veldig få anledninger for krangling.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Det går ikke an å bli sur på en du vil knulle med samme dag. Største turnoffen som finns er sure kjerringer.Han kommer til å stikke fortere enn svint om du fortsetter med grinetrynet.
Lille Løve Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Han er vel redd du skal kreve noe mer av han da vettu... Og det er vel kanskje verken han eller du modne for.
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Hvilke type situasjoner gjør at du blir sur da? For meg er en knullekompis en knullekompis. Det vil si ren sex, og derfor veldig få anledninger for krangling. Nei , ikke NÅR jeg blir sur , men når han TROR jeg blir sur eller tror jeg ikke vil mere , så nevner han alltid at han trodde jeg ikke ville være noe mere enn knullekompis . Det irriterer meg på samme måten som de andre svarene (minus ditt) i denne tråden irriterer meg fordi de går ut ifra at fordi jeg er dame ikke kan ønske å ha et rent sexuelt forhold . Mener vi er i 2007 ikke 1960 .
Gjest Mirina Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Sært at han tror du blir sur da. Du får sette deg ned å forklare han at det faktisk bare er sex du er ute etter. Kan nesten virke som om han er den som er ute etter noe mer, siden han blir slik da han får en ide om at du vil avslutte forholdet deres.
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Ja , vi hadde den praten for ei stund siden , men han sier også bare at han er ute etter å ha en knullekompis , men legger alltid på setninga om at det var det han trodde jeg ville . Og jeg har også sagt hva jeg vil , men allikevel så greier han å komme opp med forklaringen at jeg nok må ville noe mer og at det er derfor jeg virker sur . Jeg har egentlig aldri vært direkte sur på ham for noe , men enkelte dager så er man jo ikke så stormende blid at man går rundt og smiler hele tiden heller . Tror han har vært inne på det iallefall 4 ganger til nå : ja , men jeg trodde at du ikke ville være noe mer enn knullekompis ... Jeg blir gal !
Gjest nobilian Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Ja , vi hadde den praten for ei stund siden , men han sier også bare at han er ute etter å ha en knullekompis , men legger alltid på setninga om at det var det han trodde jeg ville . Og jeg har også sagt hva jeg vil , men allikevel så greier han å komme opp med forklaringen at jeg nok må ville noe mer og at det er derfor jeg virker sur . Jeg har egentlig aldri vært direkte sur på ham for noe , men enkelte dager så er man jo ikke så stormende blid at man går rundt og smiler hele tiden heller . Tror han har vært inne på det iallefall 4 ganger til nå : ja , men jeg trodde at du ikke ville være noe mer enn knullekompis ... Jeg blir gal ! *** Om han tror du er sur, er du vel gjerne ikke blid. Altså, om du hadde smilt, ville problemet blitt borte. Kan da vel ikke være så jævla vanskelig?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Ja , vi hadde den praten for ei stund siden , men han sier også bare at han er ute etter å ha en knullekompis , men legger alltid på setninga om at det var det han trodde jeg ville . Dersom det er slik at han ved flere anledninger har sagt "vi er jo bare knullekompiser - for det er jo bare det du ønsker, sant?" eller noe i den retningen, høres det ut for meg som om det er han som er interessert i noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå