KræsjPink Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Vi har vært på visning, og skrev oss på liste som interesserte. På visning 1 ringte megleren tidlig dagen etter for å få en bekreftelse på om vi fortsatt var interessert. Har vært på visning 2, men ikke hørt noe fra megleren, selv om han ga utrykk for at han ville ta kontakt. Fristen for bud var innen ett døgn etter visning, det er fortsatt en liten stund til. Bør vi ringe å si ifra at vi fortsatt er interessert, eller sitte å vente på telefon? Er det egentlig vanlig at megler tar kontakt, eller at kjøper gjør det? (Ved første megler fikk vi kontinuerlig sms med bud og frist, men har ikke hørt noe fra megler 2). Vi kjøper for første gang, så er helt ferske i gamet. Gi råd
(-:Domino:-) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Tja, jeg stoler ikke helt på at meglere ringer selv om man har satt seg opp på liste, hadde en episode med det. Megler ringte da jeg sov, prøvde å ringe tilbake - ikke svar. Vips der forsvant den leiligheten. Du bør iallfall ha med deg telefonen overalt, for en budrunde kan gå raskt for seg, og det skader slett ikke at du kontakter megler og hører hvordan ting ligger an.
Grissini Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Vi har akkurat kjøpt oss leilighet og hadde heller ikke gjort det før. Har ikke megleren ringt, ville jeg bare kontaktet han/hun og høre hvordan ståa er. Har dere satt dere på liste, skal dere kontaktes av megler når budrunden starter. Lykke til, budrunder er kvalmende spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå