Gjest milkyway Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ja, nå har han jeg har gnålt så mye om flyttet ut, for dere som ikke har lest dagboka mi Jeg hater å si det, men det var så mye enklere da han var opptatt, og jeg bare kunne avstandsbeundre! Nå skjer det jo ting her, og jeg har ikke vært i denne situasjonen siden... hmm februar 2005 faktisk. Jeg sa jo at jeg ikke skulle ta kontakt før han gjorde det, for jeg vil ikke mase rett etter et brudd. Mandag var jeg nær å gi opp hele fyren for jeg hadde ikke hørt et pip og hater usikkerhet på "Hva tenker han nå" "Hvor er han nå" "liker han meg lengre" osv. Men i går, plutselig kom han gående og "øy jeg prøvde å ringe deg i går!" aha! Det var det skumle nummeret jeg ikke turte å ta for han hadde lånt en telefon Han ville møtes senere og det ville jeg og, og det gjorde vi. Kjempekoselig var det og jeg liker han mer enn noen gang. Men nå stresser jeg igjen. Det evige "Jeg tør ikke ringe eller sende han en melding for jeg er redd for å mase" stresset! Jeg har kjempelyst å møte han før jeg fyker til oslo til helga, men tør jo faen meg ikke noen ting! Jeg vet ikke om det er fordi jeg er mest vant til få men lange forhold og dette ikke skjer så ofte. Vet ikke om jeg tok et dumt valg i går heller. Jeg liker ikke at ting skjer for fort, og vil ikke gå for fort fram og ødelegge ting. Hadde det kjempegøy og klaget på at jeg ikke ville hjem. "Jeg har jo en seng jeg da" sa han, det er det jeg har villet høre kjempelenge. Likevel feiger jeg ut og tar heller en buss som ikke går til meg, så jeg måtte gå 25 min i pøsregn uten paraply. For en tulling! Nå sitter jeg og tenker at "han synes jeg er prippen" "Han tror sikkert jeg mistet interessen" eller lignende, FYSJ hvorfor skal jeg få sånn idiot-tanker? Jeg er jo ikke 15 år lengre! Jeg vet ikke hva jeg vil engang, kanskje jeg bare vil lufte at når en har likt en fyr i over 2 år, og det endelig er fremgang, så blir jeg livredd når jeg får positiv respons tilbake. Og kanskje jeg vil ha tips til hvordan få tak i han før fredagen hvis ikke han selv tar kontakt. Det er så klart gøy, men det gjør vondt i ribbeinene å være forelsket!
Tabris Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Se det på den måten - han har tatt kontakt med deg for å finne på noe. Nå kan det være din tur å ta kontakt med ham - så går det begge veier. Hvis du hadde tatt kontakt to ganger på rad, så hadde du sikkert bekymret deg for at han aldri tok kontakt og ikke var interessert.
Gjest milkyway Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Det blir teknisk sett andre ganga hvis jeg gjør det igjen, for jeg sendte han da vitterlig en melding i går om at jeg var på uteplassen og han hadde bare å dra seg ned der Han kom da iallfall, så det var jo fett :-D Hvem vet, jeg kan jo tilfeldigvis være heldig i morra også. Vi fant jo ut at nye plassen han har flyttet til er bare 5 hus ved siden av der jeg går på kurs 5 dager i uka! Men jeg kan jo ikke like godt gå og gnome utenfor vinduet hans 1 kvarter i timen og håpe han kommer ut, sånt blir en gal av.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Klart vi leser dagboka di Jeg tror ikke det var så dumt at du ikke ble med ham hjem i går, selv om jeg erfaringsmessig ikke tror helt på den der om at man mister interessen om man har sex med en gang, er det faktisk litt ok å bygge opp spenningen også, vil jeg tro. Derimot synes jeg godt du kan kontakte ham før helga, det er da ikke masete i deres situasjon Lykke til!
Gjest milkyway Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Nei men du vet hvordan det er, jeg har jo ønsket det mannfolket mellom beina mine i lang tid Huff, jeg hadde glemt/visste ikke jeg var SÅ usikker på meg selv. "tenk om han liker musefrisyren min" uhgu, for en tulletanke, men den er der! >:--O
Gjest milkyway Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 i morra får han en KOM DEG UT FOR GRATIS SIGG melding av meg i min pause. Så tøff er jeg!!
Gjest milkyway Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 MOTHERFUCKERS! han ringte nå men jeg hadde just sovna og tør ikke ta telefonen med sovestemme! Ajhajajaja hvordan skal jeg få sove NÅ!? :DGEHFkuy HORE
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 MOTHERFUCKERS! han ringte nå men jeg hadde just sovna og tør ikke ta telefonen med sovestemme! Ajhajajaja hvordan skal jeg få sove NÅ!? :DGEHFkuy HORE Våkn litt, og ring han opp igjen!
Gjest milkyway Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 neinei! Ikke i går! men i dag :D jeg fikk en god morgen nå, til tross for lite søvn håper bare den slasken er våken da hoho! Men se, her sitter jeg og stresser og gnåler, også ringer han før jeg fikk stresset meg til å ta kontakt! Jeg hadde glemt det var mulig å bli så glad jo! :-D enda fler smilesmileys men jeg har lov for jeg er koko KOKO!
Gjest forelsks Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 aaa... for ei herlig følelse du har nå.. Hehe.. Du synes sikkert ikke det, men når dere har vært sammen i 4 år så ser du tilbake på denne tiden som den mest lykkelige og forelsket tiden du har hatt.. Rart,men sant.. Nyt å vær forvirra, barnslig, redd og forelska! *koser meg med denne tråden,ja* Lykke til! og du, han er såå hypp på deg :love:
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Lykke til med forelskelsen og livet!
Gjest milkyway Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Hvis dere ikke leste min dagboka; Kom just hjem og ja vi syssa! Jeg var tøff i trynet som FAN!!!
Gjest milkyway Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Takk, jeg tror ennå ikke på det skjedde men serox sier det gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå