Gjest Jente-22 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei, håper noen andre jenter kan hjelpe litt her.Har en flott, ny venn (kanskje på gang håper jeg.)Han er noen år eldre,og mer erfaren også på sex, og synes jeg er uutrolig sexy.Så deilig!! Måtte imidlertid bare måpe for meg selv når jeg så hans utrolig digre,dinglende penis i et "uheldig"øyeblikk på stranda tidligere når han skiftet.SÅ, jeg visste han var veldig stor..,og var litt betenkt fordi jeg har aldri hatt noen i nærheten av den str.. Men,vi har det så fint, og jeg var såå avslappet med han,og..innrømmer at jeg tenkte at det var litt spennende og pirrende også. Jeg ble,sammen med han, utrolig stimulert og kåt heldigvis og han var utrolig forsiktig.Han brukte laang tid på å skulle pentrere og så idet han omsider såvidt kommer inn imeg så får jeg de utrolige sammentrekningene i skjeden.Det er både vondt og godt.Har aldri hatt orgasme med penis i skjeden så..men så blir det så utrolig ømt og følsomt for meg at han trekker seg ut.Og det er oppsvulmet lenge etterpå. Vi har vært sammen tre ganger til og det har vært nesten det samme. Han har vel knapt hatt mer enn halve penis inne i meg og det er jo så leit for han. Er det noe jeg/vi kan gjøre for dette, for å "holde lenger" liksom?
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei, håper noen andre jenter kan hjelpe litt her.Har en flott, ny venn (kanskje på gang håper jeg.)Han er noen år eldre,og mer erfaren også på sex, og synes jeg er uutrolig sexy.Så deilig!! Måtte imidlertid bare måpe for meg selv når jeg så hans utrolig digre,dinglende penis i et "uheldig"øyeblikk på stranda tidligere når han skiftet.SÅ, jeg visste han var veldig stor..,og var litt betenkt fordi jeg har aldri hatt noen i nærheten av den str.. Men,vi har det så fint, og jeg var såå avslappet med han,og..innrømmer at jeg tenkte at det var litt spennende og pirrende også. Jeg ble,sammen med han, utrolig stimulert og kåt heldigvis og han var utrolig forsiktig.Han brukte laang tid på å skulle pentrere og så idet han omsider såvidt kommer inn imeg så får jeg de utrolige sammentrekningene i skjeden.Det er både vondt og godt.Har aldri hatt orgasme med penis i skjeden så..men så blir det så utrolig ømt og følsomt for meg at han trekker seg ut.Og det er oppsvulmet lenge etterpå. Vi har vært sammen tre ganger til og det har vært nesten det samme. Han har vel knapt hatt mer enn halve penis inne i meg og det er jo så leit for han. Er det noe jeg/vi kan gjøre for dette, for å "holde lenger" liksom? Jeg har samme problemet ,dog ikke med en så stoor en da..Har det problemet med alle penisstørrelsene..At jeg kommer ofte med engang han peneterer meg, om jeg er opphisset nok.Det er veldig irriterende Iallefall om han er av den sorten som bruker en del tid på å komme.. Jeg prøver å ta vekk fokusen på nytelsen en stund.Det pleier å hjelpe for meg en stund da...
Gjest Bente-Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Heisan! Ja,jeg kjenner igjen noe av det du skriver.Har mange venninner som digger jo større penisen er som ville vært misunnelige hihi! Vi må jo tenke positivt her vettu, og du kommer til like den!!En mindre penis kan merkes lite i mange stillinger og den kan falle ut feks.Før jeg traff min mann hadde jeg en venn som sa hans penis var 18cm og passe tykk.Men jeg husker jeg kunne tenke meg å ha sex med en som var enda større selv om jeg var usikker på om jeg ville like det.Jeg fikk ikke orgasme sammen med denne vennen. Så traff jeg min mann og det var, ja,uvant.Har aldri målt da men han er litt større enn såpeflaska mi,ca.23cm og tykk,og det er stort!Men det er bare deilig.Men, selvfølgelig smak og behag og viktigere hvordan den brukes og viktigst er kjemien deres! Men det høres jo ut som din venn er rolig og forståelsesfull.En må jo ha samleie iallefall 4-5ganger før man blir vant med å ha en så stor penis i skjeden.Det trengte iallefall jeg.Men, jeg fikk også orgasme første gangen!!Og det var (og er)litt problematisk at jeg ofte får orgasmen så tidlig og så kan det bli ømt og litt sårt(pga.tykkelsen).Men beste råd er å prøve seg frem! Forresten så er det i tiden rundt eggløsning at det er lettest,(og deiligst)for meg å ta imot hele lengden på penis.Da kan han bunne meg fullstendig og det er bare deilig.Tror det er fordi at ved eggløsning så trekkes livmor og livmorhalsen seg litt oppover/tilbake liksom. Kanskje det kan stemme for deg også?
Gjest larsu Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 hyggelig at noen klarer å takle noe så stort som 23 cm.. men opplever du det ikke til tider smertefult, eller kan han bare ta i så hardt og dypt han vil?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 hyggelig at noen klarer å takle noe så stort som 23 cm.. men opplever du det ikke til tider smertefult, eller kan han bare ta i så hardt og dypt han vil? Absolutt - ja, takk begge deler!
Gjest Bente-Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 hyggelig at noen klarer å takle noe så stort som 23 cm.. men opplever du det ikke til tider smertefult, eller kan han bare ta i så hardt og dypt han vil? Han må selvfølgelig være forsiktig og ta ekstra hensyn,noe han heldigvis gjør.Vi må alltid sørge for at jeg er ordentlig "lysten"og dermed skikkelig våt. (Hehe..det er heldigvis ikke noe problem.) Men, han kan ikke alltid føre hele penis inn så dypt ha vil nei, da kan det bli smertefullt og det merker han.Men,som sagt, tida rundt min eggløsning da vil jeg gjerne ha hele lengden helt i bunn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå