Gå til innhold

Går det an å ha 2 forlovere?


Huldra

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvordan dette da ville fungere i praksis... både med underskriving av papirer og plasseringer.. taler osv..

Har noen hatt 2 forlovere?

Hilsen Huldra som egentlig skulle hatt 2... (har valgt en gammel venninne som bor laaaaangt unna, men kunne gjerne tenke meg å velge en av mine nyere og veldig gode venninner...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha to forlovere....men det er bare den ene som trenger å skrive under på forlovererklæringen. Vi har med oss begge våre forlovere ved alteret, og de skal sitte sammen under midagen (Vi skal ha E bord, så de blir sittende på "armen" som stikker ut rett foran der vi sitter). Vi vet ikke om alle fire skal holde tale, men det får nesten de bli enige om seg i mellom. Jeg kunne ikke velge en av de to så jeg gleder meg masse til å ha med begge :D Du vet, det er ikke for sent å spørre en til av dine venninner enda. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du ha to forlovere! Jeg klarte ikke å velge, og ville ikke velge, mellom en god venninne og min kusine - så dermed ble det begge to :D Hun ene bor et stykke unna, så i forberedelsesfasen kommer nok ikke hun til å hjelpe til så mye. Sånn sett kan det jo være lurt for deg å velge en som bor litt nærmere deg også! Mine forlovere er i alle fall fornøyde, jeg er fornøyd og så får vi løse alt det praktiske etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen min hadde 2 forlovere, så det går an. :wink:

Jeg hadde en forlover ved siden av meg, og en i midten bak hvis du skjønner.

Når det gjelder papirer ber du om å få to sett forlovererkleringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt mulig å ha to forlovere, men kun en får lov til å skrive på erklæringen. Selv skal jeg kun velge en, selv om det er vanskelig å velge mellom tre av mine nærmeste venninner. Dette skyldes blant annet at min kommende svigerinne har vært en av to forlovere, og syntes det var noe stort tull. Men herlighet; det er sikkert mange som synes det er kjempehyggelig å bli spurt uansett om man er den eneste eller en av flere. Er uansett sikker på at mine tre venninner kommer til å planlegge utdrikningslaget mitt sammen osv. Men kun en skal skrive under og sitte sammen med oss ved alteret.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en venninne av meg hadde en forlover, men tre voksne brudepiker som også var av hennes beste venninner. Det var kjempestilig - alle 4 hadde like kjoler, bare litt forkjellige farger (pastellbryllup med blå, lilla, gul og turkis kjole og rosa blomster). Brudepikene gikk inn sammen FØR bruden kom sammen med sin far, gikk en først og to etter. Da de var framme åpnet dørene seg og bruden kom. Det var fint og anderledes!

Ellers, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg skal også ha to forlovere. Har to kjempegode venninner som jeg ikke klarer å velge mellom. De betyr kjempemye for meg begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha flere forlovere, faktisk 3. Dvs at den ene er den som signere og de to andre er med-forlovere. Alle er veldig fornøyd med denne løsningen og vi kommer alle til å være sammen i forberedelsene. Mange syns sikkert dette er helt tullete men hva så? Det skal ikke være kirkebryllup og slør å sånn så det er en nokså uformell sermoni med mest venner rundt oss, så det føles helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha to forlovere. Klarer ikke velge mellom bestevenninna mi og kusina mi, så da får det bli begge to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
en venninne av meg hadde en forlover, men tre voksne brudepiker som også var av hennes beste venninner. Det var kjempestilig - alle 4 hadde like kjoler, bare litt forkjellige farger (pastellbryllup med blå, lilla, gul og turkis kjole og rosa blomster). Brudepikene gikk inn sammen FØR bruden kom sammen med sin far, gikk en først og to etter. Da de var framme åpnet dørene seg og bruden kom. Det var fint og anderledes!

Ellers, lykke til!

Med andre ord: Et typisk amerikansk bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...