Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig melodi, forferdelig sangstemme. Hun ødelegger faktisk hele sangen

Skrevet

grusom stemme. er dette en spøk?

ingen bombe at christiner falk står bak enda en wannabe pamela snuppe, men herregud a. litt stolthet må da til og med han ha?

å trashe den låte så jævlig. noe så flaut. jeg fikk gåsehud av flauhet da jeg så videoen og hørte den grusomme stemmen.

og for en dårlig videoe. alt så så billig ut.

hva tror de jentene kommer ut av at de stiller opp på å ødelegge en låt laget av tre verdensstjerner? tror de at de skal få samme status som dem ved å covre låta til andre? flaut!

Skrevet

Uff,det der var ikke særlig bra....

Innbiller meg at det kanskje er sånn jeg høres ut når jeg prøver å synge :fnise:

Skrevet

Christer har en spesiell humor - kanskje han har skikkelig moro å av og se hva som faktisk lar seg gjøre bare ved å sette sitt navn bak det?

Skrevet

Jeg har ikke så god peiling på det med tillatelser og sånn for å covre låter, men hvis de som står bak originalen ble spurt, så var dette neppe dette de hadde tenkt seg.. Høres jo ut som en hes smurf på helium..

At Christer Falck gjør dette er jo en ting og kanskje ikke overraskende, men synes ikke hun er så vanvittig smart den jenta som ble med på det heller, men hva gjør de ikke for 15 minutter i rampelyset?

Skrevet

Forferdelige greier.

Leste i et intervju at var det noe denne frøkenen kunne, så var det å SYNGE!

Yeah right...

Stemme har hun i hvertfall ikke (kan imidlertid strekke meg til å synes at hun har pene øyne - kanskje ikke akkurat kjemperelevant...).

:roll:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Pupper har hun hvertfall.

..men er de ekte? Neppe!

Gjest -eline-
Skrevet
Christer har en spesiell humor - kanskje han har skikkelig moro å av og se hva som faktisk lar seg gjøre bare ved å sette sitt navn bak det?

Han forsøkte jo å fronte skikkelig musikk, bla. brukte han Robinsonpengene på Karen Jo Fields, men når det ikke er kommers nok, ikke fokuserer på sex og får spalteplass og dermed ikke selger nok så gikk det jo ikke rundt. Så jeg tror det gikk en faen i Christer: vel, dersom de vil ha søppel, så skal de få søppel ;)

Skrevet

jeg så musikk-videoen imorges, og holdt på å le meg skakk :ler:

tror jeg så den tre ganger, eller noe...

jeg er fortsatt ikke overbevist om at der er seriøst ment.

lene alexandra fremstår plutselig som et geni! med gudommelig stemmeprakt! :sexy:

Skrevet

Er ikke hun her sammen me han Kristian som var med i siste Big Brother? Mener å ha hørt det...

Skrevet
Er ikke hun her sammen me han Kristian som var med i siste Big Brother? Mener å ha hørt det...

jo, de er forlovet.

herregud, hvorfor vet jeg sånt... :sjenert:

Skrevet

Smaken er heldigvis som baken- den er DELT :sminkedokke:

Jeg synes videoen var tilnærmet perfekt. Sangen var kul, Linni er super pen. Skulle ønske jeg var like prikk fri som henne..sukk..

Skrevet
Smaken er heldigvis som baken- den er DELT :sminkedokke:

Jeg synes videoen var tilnærmet perfekt. Sangen var kul, Linni er super pen. Skulle ønske jeg var like prikk fri som henne..sukk..

det er fint at vi alle er forskjellige, og jeg er enig i at hun er pen. men... synes du hun synger pent òg? :digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...