Gjest Gjestetigjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg skal pga avstanden ha prøvetime hos frisør dagen før vielsen. Og mens annet begynner falle på plass, lurer jeg veldig på hvordan jeg skal ha håret. Har lyst tynt stritt hår til skuldrene. Noen tips? Noen som har noen gode bildesider med mange frisyrer? Har surfet litt, men finner stort sett ingen gode sider med ok bilder av håret. Frisøren ville gjerne at jeg hadde en aning når jeg kom... :/
_Boble_ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg foreslår at du drar til frisøren ca 30 min før tiden Der har de som regel mange bøker med oppsatte hår till forskjellige anledninger
Høstjenta Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg forslår at du går innom noen frisører der du bor og ser i album og reklame bøker etter tips. Hos min frisør har de alltid en stor bunke med album med bilder av bruder og andre de har ordnet håret på samt mange reklame bøker. Da kan du gjøre deg opp en mening om ting som ser fint ut og ting du i alle fall ikke vil ha
~Minni~ Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Det er linker til mange frisyrer i denne tråden. Kanskje du kan finne noe du liker der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå