Gå til innhold

Hårfrisyre

Gjest Januarbrud08

Anbefalte innlegg

Gjest Januarbrud08
Skrevet

Hvor mye betalte dere for oppsett av hår til brud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg betalte for akkurat mitt oppsett jeg. Men jeg betalte 5000 den dagen, da satte de opp mitt, forloverens og mine to brudepikers hår....

Skrevet

2150,- for oppsatts av håret, da hadde jeg også en prøvetime som var inkludert

Skrevet

Jeg skal betale noe over 500,- kr. pr time.

Regner med at det toppen tar 2 timer.Skal ha det enkelt oppsatt:)

3 dager igjen!!

Skrevet

Du verden for noen priser :gråte:

Hadde trodd det var billigere. Men heldigvis har min mor sagt hun skal betale for frisør:)

Skrevet

tror de fleste tar rundt 500-600 pr time for VANLIG oppsetting.. fikk satt opp mitt hår da jeg var gjest i bryllup i sommer, kosta 650, det tok litt over en time.

er du BRUD, er det vel tre ganger vanlig pris, eller? :P

Skrevet

Skal vi se...For sminke og oppsett av håret betalte jeg svimlende 120,- !!! Men nå skal det sies at det var ei venninne som gjorde jobben- og egentlig ville hun ikke ha noen ting. Men jeg kjøpte en krydderblanding(!) til henne. Skal også gi noe annet til henne etterhvert.

Skrevet
2150,- for oppsatts av håret, da hadde jeg også en prøvetime som var inkludert

Oi, og jeg som har bestilt for meg selv, en brudepike og forlover. Men forloveren sa at hun gjerne ville til frisør, men hun ville og betale dette selv. Tror faktisk frisørtimen er en av tingene bruepiken gleder seg mest til, sammen med resten av dagen selvsagt. Men når vi snakker om frisør blir hun helt i hundre......

Jeg kommer nok til å insistere på å betale for forlover enda en gang, men jeg gidder ikke krangle om hvem som skal betale.........uansett, once in a lifetime. Koste hva det koste vil........frisør eller ikke frisør, det gjelder bare å få en perfekt dag vi kan huske leeeeenge. :klemmer:

Skrevet
Vet ikke helt hva jeg betalte for akkurat mitt oppsett jeg. Men jeg betalte 5000 den dagen, da satte de opp mitt, forloverens og mine to brudepikers hår....

Oi, og jeg som har satt opp 3 forloveres hår, og en brud med prøvetime, helt gratis!! De tjente seg noen kroner der ja....

Skrevet
tror de fleste tar rundt 500-600 pr time for VANLIG oppsetting.. fikk satt opp mitt hår da jeg var gjest i bryllup i sommer, kosta 650, det tok litt over en time.

er du BRUD, er det vel tre ganger vanlig pris, eller? :P

Det er ikke nødvendigvis sånn at det er tre ganger dyrere fordi man er brud. Jeg kan ikke snakke for alle salonger, men i min salong er det ihvertfall samme timepris for forlover og brud. Forskjellen er jo at man bruker som regel mye lengre tid på bruden (ikke alltid).

En gang pynta jeg en brud for 595,- Hun ville ikke ha prøvetime, ikke slør, og enkel oppsetning, sminka seg selv.

Ellers er det ofte sånn hos oss:

Forlover:

1,5 timer oppsett + make up.

595 + 295 + 450 = 1340,-

Brud:

1 prøvetime + 3 timer oppsett m/slør og hjelp til påkledning + make up

595 + 595 + 595 + 595 + 450 = 2830,-

Hvis jeg bruker 4 timer av min arbeidsdag på å pynte en brud, så skal jeg tjene det samme som om jeg hadde hatt 4 timer med andre kunder. Jeg tar altså ikke mye betalt fordi det er brud det er snakk om, men fordi det tar lang tid :)

Skrevet

Jeg betalte 3400,- for:

- Sette opp alt mitt hår, feste slør og sminke (ganske avansert oppsett). Inkl. prøvetime for håret.

- Sette opp halve håret (altså ved ørene og oppå :ler: ) til min forlover.

- enkel oppsett til en annen venninne.

Fikk i tillegg suuuuper service.

Ganske fornøyd med det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...