Gå til innhold

Jeg ble så provosert!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Grethe_*
Skrevet

Kinesisk unge???

en av mødrene i barnehagen var på sånn tilvenningsgrieie på barnehagen igår. lite hyggelig kom ho bort til meg, og sa

er han din? å, jeg trodde han var halvt.

hva behager sa jeg? skjønte ikke helt hva hun mente med halvt..

hun sa, jeg trodde mora var kinesisk. ikke vondt ment altså, men han ser jo kinesisk ut, altså sånn halvt norsk halvt kinesisk da, la hun til..

men i alle dager??!!?! greit at øynene til sønnen min ikke er så veldig store og runde, men man spør da ikke fremmede sånt på den måten? Ingen i slekta vår er kinesiske. både jeg og mannen min er norsk. hele slekta er norsk. har jo noen få i slekta som er samer...men hun kunne heller ha spurt pent om vi hadde samer i blodet??? jeg ble så provosert!! tenk!!! kinesisk??

måtte bare få ut aggresjonen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen påstår at de vakreste barna er blandingbarna , kanskje det var et kompliment , ja med mindre du er rasistisk da?

Gjest Gjest_Grethe_*
Skrevet

nei, er ikke rasistisk på noen måte jeg vel! men hun sa jo at sønnen min ser kinesisk ut!! hvordan hadde du reagert om noen hadde sagt sånn om sønnen din? når du vet veldig godt at han ikke ser kinesisk ut? bortsett fra at han ikke har store runde øyer? kinesiske øyner er lite, smale..ihvertfall mindre en det sønnen min har.

Gjest Bellatrix
Skrevet

line/grethe: jeg hadde blitt forundret og ferdig med det. jeg hadde i hvert fall ikke blitt så sjokkert at jeg lagde to tråder om det på kg.

Skrevet

Det er jo pent med skrå øyne, så jeg hadde tatt det som et kompliment, selv om det var litt merkelig sagt.

Skrevet

Vet du med 100% sikkerhet at verken foreldrene til mannen din eller din egen mor har stått i med en kineser da? ;-)

Neida. Jeg synes ikke det er noe å ta på vei for, i hvertfall, meningsløst å bli fornærmet for noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...