Jinx Skrevet 22. mars 2003 #1 Skrevet 22. mars 2003 Tidlig på morgenen enda for noen skjønner jeg, siden det er så lite brukere her akkurat nå.. KOM DERE OPP AV SENGA FOLKENS TIL EN DEILIG LØRDAG MED SOL Uansett... Gjør dette når som helst... Du vil føle deg så deilig etterpå.... Lover !!! Dette varer i 3:20 min VIKTIG ! Sett stereoannlegget på full vreng.. (drit i naboene hvis du har noen) Spill " Played Alive" med Safri Duo... Å slipp deg løs... Etter 40 sek, blir det litt roligere, og da flyter du bare før du går løs på lufta med armer og ben... Shake it babe.... La hele kroppen riste... Trom med hendene... Tramp med beina.... Hvis du føler for det... Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl og vræl.... Deilig...Ikke sant ?? Jahu !!!
Bettie Skrevet 22. mars 2003 #2 Skrevet 22. mars 2003 Jepp - men poden - som er av det sove-leng-om-morgenentypen- han ble ikke blid
Gjest Donna Skrevet 22. mars 2003 #4 Skrevet 22. mars 2003 Eh ....tror jeg lar være å prøve den der jeg akkuratt i dag ...... Våknet med sår hals - og tett dnese ....- tror jeg bare sitter her en liten stund - helt stille - med Kg og min kopp med kakao .....og håper på at det er forbigående .....så må jeg sette i gang med dagens gjøremål ...... Men ellers en god ide Ha en fin lørdag alle sammen :D
Gjest gotthard Skrevet 22. mars 2003 #5 Skrevet 22. mars 2003 heldigvis så har ikke jeg den låta , så da slapp jeg unna det slite i dag
*Lillian* Skrevet 22. mars 2003 #6 Skrevet 22. mars 2003 Jeg valgte heller noe annet som er myyye morsommere, jeg... Og som gjorde at jeg ble minst like duggvåken og følte meg full av energi...... Gjør samme nytten, men bare enda bedre...... Ha en strålende lørdag Lillian
Gjest Zalomine Skrevet 22. mars 2003 #7 Skrevet 22. mars 2003 Har ikke den sangen jeg heller, så det slapp jeg unna. Sengekos og fellesdusj gir meg all den energien jeg trenger, og en halvtimes gåtur (vel oppdelit i 2*15 minutter, til og fra rema) gir deilig overskudd det også....
Gjest Zalomine Skrevet 22. mars 2003 #8 Skrevet 22. mars 2003 Hmm... det var mer info enn dere trengte om min dag så langt?
Gjest Donna Skrevet 22. mars 2003 #9 Skrevet 22. mars 2003 Ja Fredagsbarn - du glemte å fortelle det viktigste, nemlig hva du handlet - og hva du skal ha til middag ..
Gjest Zalomine Skrevet 22. mars 2003 #10 Skrevet 22. mars 2003 Jeg handla mat for de neste dagene, altså kylling til pastasalaten til i morgen, samt salat og pasta til den, kjøttdeig og saus til pizzaen i kveld, litt sånn, shampo, vitaminer, avisa og sånn.... Det forteller vel både hva jeg handla og hva jeg skal ha til middag
Miranda Skrevet 22. mars 2003 #12 Skrevet 22. mars 2003 Jeg sov Kjempe lenge i dag, jeg. Helt til 10.30! Jeg er B-menneske til fingerspissene. Hender jeg ligger lys våken i senga kl 3 om natta. Jeg kan jo ikke stå opp og støvsuge heller... Men i morgen vil jeg en tur i Skogen. Eller gå en tur ved stranden. Det er deilig. Etter kl 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå