Gjest Gjest_Bitte_* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Ja, jeg har sånne. Riktignok har jeg laget dem selv...har stor lamineringsmaskin på jobb, så da kan man lage sånt i den størrelsen man vil ha. Veldig kjekt når man har en fin duk på bordet og ikke vil klusse det til med andre farger, mønstre o.l.
evilla Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Det var jo litt smart, kanskje jeg og skal gjøre det..
Arielle Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Nå har ikke jeg lamineringsmaskin da.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne brikker?
Thomasine Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 På Kid har de nesten helt gjennomsiktige brikker. De finnes i flere "gjennomsiktige" farger. Mine er hvite/gjennomsiktige. Ja, og så er de formet som en stor blomst. Eller har jeg også en plastduk som jeg legger over duker på kjøkkenbordet. Greit egentlig. Enkelt å tørke av etter barna (og mannen..), og dukene kan skiftes etter ønske. Jeg har en til hver årstid...
Bex Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Hva med å bruke overhead-ark? Går du på en kontorrekvisita-butikk finnes sikkert de i A3-størrelse.
Arielle Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Hva med å bruke overhead-ark? Går du på en kontorrekvisita-butikk finnes sikkert de i A3-størrelse. Hmm.. det var kanskje lurt...
Bex Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 De er jo litt stive, da, men de er jo også nesten usynlige. Om målet er å beskytte, men vise frem det som er under er det sikkert verdt å prøve, hvertfall. Er jo uansett ikke dyrt. Kan jo hende bokhandlere og Clas Ohlsson har sånt også.
Arielle Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 De er jo litt stive, da, men de er jo også nesten usynlige. Om målet er å beskytte, men vise frem det som er under er det sikkert verdt å prøve, hvertfall. Er jo uansett ikke dyrt. Kan jo hende bokhandlere og Clas Ohlsson har sånt også. Jeg tenkte mer på at de kanskje er litt tynne, og vanskelig å vaske. men det er jo bare å bytte ut etterhvert som de blir stygge. Som du sier så er de ikke så dyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå