Gå til innhold

Nå nærmer det seg.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......og mye er klart. Folk er invitert.

Har snakket med presten, så alt rundt vielsen er klart.

Skal feire kvelden på hotell, og alt ifm dette er bestilt, skal bare gå gjennom bekreftelsen fra hotellet for å sjekke at de har fått med seg alt vi pratet om. Deilig å slippe å tenke på dette i tillegg, jammen nok................

Kaker er bestilt, likeså kransekake. Jeg har funnet en ganske kul og spesiell kaketopp på nettet, denne er bestilt. Forhåpentlig tar ikke dette så lang tid før jeg får denne.

Kjolen er kommet i hus, skal på besøk til mora til svigerinna mi i morgen for å få lagt denne litt opp og litt inn. Sko; bruker something old. Må bare få tak i something borrowed og something blue. Ellers har jeg something new; kjole og smykke.

Brudepikekjole er bestilt. Frisør for meg, brudepike samt forlover er bestilt. Skal kikkel litt rundt for å se om jeg kan få tak i noe hårpynt til jenta.

Hva mer? Lade batterier til kamera. Svigermor tilbød seg å bake en kake. Mor kan sikkert også bake en kake. Flere enn det tro jeg ikke vi skal ha. (hadde konfirmasjon i mai, og da satt vi igjen med nesten alt av kaker.....litt kjipt.......)

Champagne til fotosession etter kirken skal jeg huske. Tenkte å lage en slags piknikkurv med champagne og fire glass. Evt alkoholfri, siden mannlig forlover skal kjøre oss.

Bordkort; har bestilt materiale for å lage selv. Disse skal jeg bruke helgen på. Laget også invitasjonene selv, synes det er koselig jeg. Blir liksom litt mer personlig.

Så, dere andre kommende bruder; er det da noe jeg har glemt?

Når det gjelder brudepike: datteren til sambo skal være brudepike. Hun har en kjole fra et tidl bryllup hvor hun også var brudepike. Hun skal se om denne passer, evt spørre mora om hun kan sy den ut litt slik at den vil passe. Det hun IKKE vet er at jeg har bestilt kjole til henne. Vi satt og kikket litt på nettet her om kvelden, og da så jeg på henne at hun hadde mest lyst på en fin brudepikekjole. Vi fant en hun likte, prisen var heller ikke så gal. Jeg bestilte denne igår, har fått tatt mål av henne før hun reiste hjem i morges. Så når kjolen kommer, skal jeg forsøke å få tilpasset kjolen til henne etter målene og overraske henne når hun kommer hit til den store dagen. Da skal vi to til frisør sammen, og jeg gleder meg til å se ansiktet hennes når jeg gir henne kjolen............. :) hun kommer til å føle seg en prinsesse........:dronning:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har kontroll på det meste :)

Og så hyggelig med overraskelse til brudepiken! Hun blir sikkert kjempeglad :)

Eneste jeg kommer på i farten er at det er lurt å ha noen paracet, ekstra strømper og litt sminke for å friske opp underveis i vesken din, evt spør forloveren din om hun kan ta det dersom du ikke har veske.

Det vi glemte som jeg angrer på er at vi ikke planla godt nok hvem som skulle tas bilde av sammen. Bl.a. glemte vi bilde av oss med kun søsken som vi egentlig hadde veldig lyst på. Alt gikk liksom så fort.

Lykke til videre med forberedelsene :)

Skrevet
Eneste jeg kommer på i farten er at det er lurt å ha noen paracet, ekstra strømper og litt sminke for å friske opp underveis i vesken din, evt spør forloveren din om hun kan ta det dersom du ikke har veske.

Lykke til videre med forberedelsene :)

Paracet ja, og lommetørkle. Det kom jeg på da jeg leste innlegget ditt. Har ikke veske til kjolen, så forlover er god å ha denne dagen. Har og tenkt å pakke en håndveske til kvelden, greit å ha denne med. Der har jeg jo alt jeg trenger likevel...... Ekstra ditt, ekstra datt....... Tror nok jenta mi gleder seg masse. Hun er jo ikke ekte-mi, men ste-mi. Men mi likevel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...