Gjest Gjest_lost_* Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg har vært sååå forelsket i skiftlederen på jobb siden påsketider , tonen har vært god og spøkefull mellom oss lenge nå og jeg er bare sååå lost i henne . :rødme: Hun er bare sååå søt . Hun er imidlertid veldig hyggelig mot alle , så det er jo vanskelig å si om vi har så grei tone oss imellom fordi hun liker meg ekstra godt , eller fordi hun bare er sånn liksom . I går spurte jeg henne om hun ville være med å ta en kaffe etter jobb , men hun sa hun skulle noe annet og kunne ikke ... Tror dere hun sa dette fordi hun ikke ville eller tror dere hun bare ikke kunne ? Hva gjør jeg nå ? Jeg har ikke vært så forelska siden videregående :hjerte:
la Flaca Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Kanskje hun syns det er upassende å involvere seg meg noen på jobben? Er hun overordnet i forhold til deg?
Gjest Gjest_lost_* Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Ja på en måte , tror hun planlegger og gjennomfører de forskjellige vaktene her på jobb . Hvordan det? Snakket med henne på jobb idag :rødme: Hun er bare så utrolig søt og virker så snill .... Hva skal jeg gjøre , vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Gjest StockDama Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 kanskje hun ikke vil involvere seg med noen hun er overordnet til og jobber med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå