Terese:) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 jeg sliter skikkelig med å komme over eksen min.. vi har daglig kontakt, han ringer meg og sier han savner meg etcetc.. han ville ha pause for noen mnd siden, men han tar jo fortsatt kontakt med meg... jeg kunne bare ønske jeg hadde mer guts til å drite litt mer i han hvis dere skjønner... jeg har bedt han om å slutte å ringe så mye, for det er kjempe slitsomt..for jeg blir bare mer usikker på hele situasjonen... men jeg omestemmer meg liksom etter noen timer.. det er jo helt tragisk...og jeg vet med meg selv at jeg kommer til å møte han så fort jeg kommer tilbake etter sommerferien... hvis det er noen som er i samme situasjo el. en lignende situasjon så sleng gjerne inn en kommentar.....
Lille Løve Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg skulle gjerne gitt deg noen smarte tips... Men sliter med akkurat det samme og blir så sint på meg selv Men smekk på fingern til oss som lar dem holde oss litt "varme". Ved å opprettholde kontakten og dermed ha oss akkurat der de vil - som et sikkerhetsnett dersom deres nye greie ikke skulle fungere. Jeg er kanskje litt slem nå, men... Vi får bli mer konsekvente tror jeg
Terese:) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Vi får bli mer konsekvente tror jeg ja jeg tror det er løsningen...samtidig som å gå ut og ha det moro!!... men det hjelper jo ikke når man faller tilbake i det samme sporet gang på gang... men men... skulle bare ønske jeg kom over ting..
Gjest Mann 42 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Øl, rock og kompiser har alltid fungert bra for meg. Og så prater jeg minst mulig med x-en. Er det slutt, så er det slutt.
Terese:) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Øl, rock og kompiser har alltid fungert bra for meg. Og så prater jeg minst mulig med x-en. Er det slutt, så er det slutt. jaa.. det er sant nok det.. der og da funker det skikkelig bra.. men det kommer alltid en dag etterpå... men det er sant det du sier da.. er det slutt er det slutt..
Gjest Mann 42 Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 jaa.. det er sant nok det.. der og da funker det skikkelig bra.. men det kommer alltid en dag etterpå... men det er sant det du sier da.. er det slutt er det slutt.. Det ble kanskje litt i korteste laget, jeg var på tur i seng. Faktisk i senga, med laptopen. Poenget var ikke å drikke seg komatøs og høre på høy musikk, men å komme seg litt ut og gjøre de tingene som det ofte blir litt lite av i et etablert forhold. Eksempelvis å dra på byen og få med seg noen heftige konserter med kompiser som man ikke har hatt nok tid til fordi man har prioritert dama. Og for all del, når man begynner å kjenne savnet, IKKE ring, og ringer hun, så ikke prat mer enn høyst nødvendig. Dette forholdet gikk i dass av en god grunn, og hvem i all verden vil henge med for runde 2? Det har jeg forsøkt, og det er bare tull. Øl og rock er bra fordi du ikke kan stikke hodet sammen med noen som virkelig forstår deg, og fortelle om hvor færl du har det. :juhu: Og uansett hvor ille det kjennes, så bør man huske på at det går over, det er bare å gi det litt tid og fokusere på deg selv og dine egne behov og ønkser. For nå kan du dyrke dem i den grad du vil. Og blir du deppa og det ikke kjennes som du vil noe som helst, så fortsett med å gjøre de tingene som VAR morsomme. Gleden kommer tilbake, du må bare lete litt etter den. Det desidert verste som kan skje, særlig dersom du ble dumpet, er å grave seg ned i selvmedlidenhet og/eller selvbebreidelser, og fundere på hvordan forholdet kan repareres.
razmatazz Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Motivasjon: tenk på at jo lenger tid du bruker på å komme over eksen (ergo sitte i telefonen og høre på smørpraten hans så han kan ha deg på gress), desto lenger tid vil det gå før du finner Mr. Right
Gjest Soya Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jeg trodde at det kanskje gitt et år, maks to, og så var man over eksen. Spes hvis du har ny kjæreste. Dessverre tenker jeg på eksen ganske ofte enda. Det stikker, og jeg savner han voldsomt. Vet ikke helt hva det er som gjør dette...Det er så dumt, siden jeg er i det perfekte forhold nå. Er skikkelig glad i mannen, han prioriterer meg, vi har det skikkelig gøy sammen og jeg ser for meg en fremtid. Går allikevel og spinner dagdrømmer om eksen i stille stunder for meg selv. Ser veldig ofte for meg hvordan det hadde vært å møtt på han sammen med nye kjæresten. Ser det for meg i forskjellige scenarioer, og lurer på om han ville blitt sjalu osv. Kanskje det har noe å gjøre med at vi holdt på så mye frem og tilbake før jeg satte ned foten. Hadde hele tiden et håp, og det var så vanskelig å kutte kontakten. Dette henger igjen enda. Selv om han har fått sjanse på sjanse hos meg. Nå sier han til og med at han savner meg, og har vanskelig for å takle at jeg er sammen med en ny. Han er ordentlig deppa osv. Jeg drømmer mye om eksen i søvne. Våkner opp med drømmer, hvor jeg så gjerne ønsket å klemme han, snakke med han...osv. Tror kanskje jeg aldri kommer helt over eksen min, men kommer ALDRI til å ødlegge det jeg er i nå, det er så utrolig bra tross alt. JEg skal forsøke å stenge ut disse tankene om eksen, ikke gi de næring. Det var tross alt en grunn til at det ikke ble oss!
Gjest Thelma :-) Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Ikke finn deg i å bli holdt "på gress" ..
Terese:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2007 Motivasjon: tenk på at jo lenger tid du bruker på å komme over eksen (ergo sitte i telefonen og høre på smørpraten hans så han kan ha deg på gress), desto lenger tid vil det gå før du finner Mr. Right det er jo veldig sant.. og han er jo tydligvis ikke mr.right for da hadde han jo ikke gjort det slutt... (duh) det som er værst er at etter et langvarig forhold glemmer man hvordan det var å være singel.. men det å være singel er moro det også da!!!..herlighet har jo alle muligheter åpne
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 jeg vet akkuratt åssen du har det.. jeg også dagdrømte og bokstavelig talt drømte om eksen min.. og trodde jeg aldri kom til å komme over han.. for det varte vel i 1-2 år.. jeg savna han så grusomt.. for han var min store kjærlighet!! jeg var helt borte vekk i han, og da det ble slutt var jeg klar for å dø! men fant en hærlig gutt som tok meg inn i varmen og forguda meg og var ti tusen ganger snillere kjæreste enn eksen.. men jeg var aldri borte vekk i han nye... eksen kom jo trygglene tilbake.. men jeg ville helelr ikke kaste bort det nye og gode jeg hadde fått.. dete var tryggt! og det ga meg en god følelse.. etter et par år forsvant følelsene bare mer og mer.. og jeg kom over han, fullstendig og helt.. når jeg møter på han en skjelden gang vil jeg helst bare overse han.. for jeg blir egentlig bare kvalm.. hva så jeg i han drittsekken der?? så det vil skje deg tilslutt også
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Du trenger ro for å komme deg over bruddet. Han gir deg ikke det. Gi beskjed om at du ikke ønsker at han skal ta kontakt med deg. Eventuelt sett en tidsbegrensning på f.eks. 2 måneder. Ikke ta tlf, slett sms osv. Treffer du ham ute så hils og gå videre. Avstand er det som skal til.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 jeg vet akkuratt åssen du har det.. jeg også dagdrømte og bokstavelig talt drømte om eksen min.. og trodde jeg aldri kom til å komme over han.. for det varte vel i 1-2 år.. jeg savna han så grusomt.. for han var min store kjærlighet!! jeg var helt borte vekk i han, og da det ble slutt var jeg klar for å dø! men fant en hærlig gutt som tok meg inn i varmen og forguda meg og var ti tusen ganger snillere kjæreste enn eksen.. men jeg var aldri borte vekk i han nye... eksen kom jo trygglene tilbake.. men jeg ville helelr ikke kaste bort det nye og gode jeg hadde fått.. dete var tryggt! og det ga meg en god følelse.. etter et par år forsvant følelsene bare mer og mer.. og jeg kom over han, fullstendig og helt.. når jeg møter på han en skjelden gang vil jeg helst bare overse han.. for jeg blir egentlig bare kvalm.. hva så jeg i han drittsekken der?? så det vil skje deg tilslutt også Jaaa..., men hvis eksen IKKE er en drittsekk (han trenger jo ikke være en drittsekk fordet om han gjør det slutt....) er det kanskje vanskeligere. Ikke så enkelt å overse og ikke prate med en fyr som egentlig er kjempetrivelig og all right på alle måter, bortsett fra at han ikke er glad i deg på den riktige måten lenger........
Terese:) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2007 Jaaa..., men hvis eksen IKKE er en drittsekk (han trenger jo ikke være en drittsekk fordet om han gjør det slutt....) er det kanskje vanskeligere. Ikke så enkelt å overse og ikke prate med en fyr som egentlig er kjempetrivelig og all right på alle måter, bortsett fra at han ikke er glad i deg på den riktige måten lenger........ men han er jo ikke en drittsekk.. hadde vært så mye lettere å komm e over han hvis han hadde vært det...klarer ikke å ikke ha kontakt med han heller.. bah... har vært borte fra han i to mnd nå... skulle tro det var nok, men neida.... men i morgen skal jeg tilbake igjen..:s prøve å ikke møte han med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå