Gå til innhold

Tatovering og brudekjole.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om 3 uker og har en tatovering på armen som jeg ikke er helt stolt av kan man si :tristbla: . Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Skal ha på meg en tubekjole så får ikke dekt den til heller :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo altids kjøpe deg en bolero å ha utenpå kjolen da....lisenett har en i blonder, så du dekker til litt, men ikke er helt dekt.

Ville ialle fall ikke prøvd å sminke den bort..da syns jeg det er bedre at den vises.

Gjest nextlife
Skrevet

Hvis det faktisk er slik at du ikke liker tatoveringa di, hva med å få tatovert hudfarge over den slik at den "forsvinner" Har sett dette gjort en gang, og det ble veldig bra. Man har jo litt ulike hudfarger gjennom året, men det var ikke særlig synlig midt på sommeren og vedkommende var brunere enn vanlig :jepp:

Gjest vimselot
Skrevet

Hvorfor er du ikke stolt over den da? Bare fordi? Den ikke står i stil til kjolen...

Hva med en svart kjole da? Og hvorfor er du bare flau og synes det er pinlig i sammenheng med bryllupet og ikke ellers...

Er du egentlig så flau over dette, eller synes du bare at det ikke står i stil helt, står det ikke i stil, kan du kjøpe noen antikke eller juggelsmykker (uten å overdrive) for å lage en slags likevekt.

Det går sikkert bra, det er bare du som bekymrer deg. Tenk om du måtte gått naken opp kirkegulvet, ville det være noe å foretrekke, eller har du det eg.lig bare litt lettere panikk nå?

Skrevet

Er vel ikke første gang noen angrer på en tatovering...

Er litt enig i at det muligens kan være vanskelig å sminke den vekk (med mindre det er gjort av en erfaren Hollywoodsminkør, hehe), men det kommer kanskje litt an på størrelsen på tatoveringen...

Synes du skal prøve å blåse i den, jeg, også kan du kanskje gjøre fotografen oppmerksom på at du ønsker bryllupsbilder hvor tatoveringen ikke akkurat flashes?

Eventuelt gå til innkjøp av bolero, som noen her foreslo!

Lykke til!

:)

Skrevet

Hvis du ikke skammer deg over den til vanlig så syns jeg ikke du skal tenke på den nå heller.

De som betyr noe for deg vet sikkert at du har den?

Og hvis det er fordi en tatovering ikke "passer" til brudekjolen så er det bare tull hvertfall. Tatoveringer er en del av historien som er ditt liv, vær stolt av den.

Men dersom du vil gjemme den, så kan jo et pent hvitt sjal brukes? Jeg har stor tatovering på ryggen og bruker sjal dersom jeg er i kirken i stroppeløs kjole. Ikke bare for å dekke den, men fordi jeg syns det viser respekt for kirken å ikke være så bar.

Lykke til

Skrevet

Hm mener jeg har sett et sminkesett til tatoveringer på en eller annen amerikansk bryllupsside... Siden det ikke er så lenge til går det jo ann å undersøke litt her i norge om du kan få tak i slike her også. tror ikke det er så uvanlig å ville sminke bort en tatovering på bryllupsdagen, eller jeg vet det, hadde det ikke vært for at mine er på leggen og ikke syntes den dagen hadde jeg nok sminket de bort jeg også... lykke til

Gjest milkyway
Skrevet

Eventuelt kan du ta en cover-up hvis du heller vil ha et annet motiv :)

(hva gjør jeg i bryllupsforumet uansett... ah ja, tatovering i overskrifta :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...